Сьомий рік поспіль телеканал 1+1 залишається абсолютним лідером телеперегляду в новорічні дні, з великим відривом випереджаючи конкурентів. Кожен другий український телеглядач вмикав 1+1 31 грудня або 1 січня.
31 грудня по аудиторії 18-54 (Україна) рейтинг каналу склав 5.2%, частка - 20.6%, за аудиторією 18-54 (50К +) - показники телеперегляду склали 4.6% та 20.5% відповідно.
Святковий випуск ТСН, який вийшов з Софійської площі біля головної ялинки країни, прикрашеної дитячими мріями, став найпопулярнішою новинною програмою дня. За аудиторією 18+ рейтинг становив 7.1%, частка - 15.3%; за аудиторією 18-54 (Україна) рейтинг - 7.3%, частка 18,1%, а за аудиторією 18-54 (50К+) - рейтинг 5.5%, частка 15,9%.
Аби відзначити надихаючі вчинки народних героїв, команда ТСН вирішила започаткувати премію «Ті, що вражають». Гостями святкового спецвипуску стали 17-річна чемпіонка світу з дзюдо Дар’я Білодід, відважна тренер з гімнастики Карина Шваєцька, яка в грудні врятувала півсотні дітей під час обвалу даху спортивного комплексу, а також 9-річний Лука, який об'єднав всю країну, збираючи гроші на лікування свого онкохворого друга Микити.
Новорічний Вечірній квартал від студії Квартал 95 став найбільш рейтинговим телевізійним продуктом не тільки новорічної ночі, а й усього 2018 року. За аудиторією 18-54 (Україна) рейтинг програми становив 11.8%, частка - 27.5%; за аудиторією 18-54 (50К +) - рейтинг 11.8%, частка 29,2%. У повторі 1 січня цей випуск також зібрав високі показники телеперегляду: за аудиторією 18-54 (Україна) рейтинг програми становив 6.3%, частка - 18.8%; за аудиторією 18-54 (50К +) - рейтинг 6,0%, частка 19,7%. Таким чином, сумарне накопичувальне охоплення новорічного випуску Вечірнього кварталу за два дні показу склало 18.7 млн глядачів.
Гостями святкової програми стали Тіна Кароль, Оля Полякова, DZIDZIO, група Без обмежень та легендарний британський виконавець Craig David.
Крім того, традиційне новорічне звернення Президента України на 1+1 дивилися більше, ніж на будь-якому іншому каналі. Його аудиторія склала близько 4,9 мільйона глядачів.
Охоплення привітання від Володимира Зеленського склало 4.1 млн глядачів.
У перший день нового року 1+1 продовжив утримувати лідерські позиції телеперегляду. За аудиторією 18-54 (Україна) рейтинг телеканалу 1 січня склав 4.5%, частка - 19,4%, за аудиторією 18-54 (50К +) показники телеперегляду склали 4.0% та 19.0% відповідно.
Випуск ТСН, який вийшов 1 січня, став найбільш рейтинговою новинною програмою останніх трьох років одразу за трьома аудиторіями. За аудиторією 18+ рейтинг ТСН склав 11.4%, частка - 23.6%; за аудиторією 18-54 (Україна) - рейтинг 10.0%, частка 24,3%, а за аудиторією 18-54 (50К+) показники склали 9.0% і 23.9% відповідно.
Крім того, в цей день на 1+1 відбулися телепрем'єри найочікуваніших українських повнометражних фільмів. Комедія «Скажене весілля», яка зібрала раніше рекордний бокс-офіс в Україні, стала найбільш рейтинговим художнім фільмом на українському телебаченні з 2009 року. За аудиторією 18-54 (Україна) рейтинг фільму склав 13.8%, частка - 33.3%, за аудиторією 18-54 (50К +) - рейтинг 10.9%, частка 28,5%. Середня аудиторія фільму (4+, Україна) склала 4.3 мільйона телеглядачів, фільм дивилися близько 9.4 мільйона телеглядачів.
Українська секс-комедія «Свінгери» також продемонструвала високі показники телеперегляду та посіла друге місце в списку найбільш рейтингових українських повнометражних фільмів останніх років на ТБ. За аудиторією 18-54 (Україна) рейтинг фільму склав 7.8%, частка - 26,0%; за аудиторією 18-54 (50К+) - рейтинг 6.6%, частка 23,7%.
Нагадаємо, в період новорічних свят на глядачів 1+1 ще чекає кілька яскравих прем'єр. Зокрема, третього січня о 22:00 глядачі вперше побачать концерт співачки Ірини Федишин, в якому будуть звучати сучасні українські пісні, серед яких - «Долоньки», «Ти тільки мій», «Калина». Шостого січня о 22:15 телеканал покаже концерт Олі Полякової, яка виконає свої найвідоміші хіти: «Королева Ночи», «Люли», «Бывший» та інші.
Показники розраховані на основі попередніх даних. Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом 1+1. Показники розраховані для цільових аудиторій: 4+ (Україна), 18-54 (Україна), 18-54 (міста 50К+) та 18+. Детальніше по показниках та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.