Телеканали групи 1+1 media втримують лідерство за результатами січня: огляд BIG DATA UA

Огляд незалежної рейтингової агенції BIG DATA UA

BIG DATA UA, незалежне рейтингове агентство України, представило огляд показників телеперегляду за перший місяць 2022 року. Попри очікуваний прогноз на зростання перегляду новинних каналів, українці у січні найкраще дивилися канали загального перегляду та розважальної тематики. Зокрема, за результатами звіту, вже традиційно лідерство у своїх нішах утримують телеканали групи 1+1 media.  

Так, найпопулярнішим каналом України залишається 1+1, середня частка перегляду якого в січні склала 12,28%. На другому місці з часткою 10,08%  опинився канал «Україна». 1+1 вдалося згенерувати 1,16 млн контактів, а телеканал «Україна» зібрав показник на рівні 1,01 млн. Третю сходинку займає ICTV з часткою перегляду 9,20%. У цілому група каналів загального перегляду зібрала у січні 8,94 млн. контактів з IPTV/OTT домогосподарствами. 

Лідером у сегменті розважальних каналів є ТЕТ, що входить до складу 1+1 media. У січні телеканал збільшив частку перегляду (зростання на 0,46 п.п. до 2,53%), згенерувавши 789,6 тисяч контактів з IPTV/OTT домогосподарствами по всій Україні. Середній час перегляду ТЕТ склав 33 хвилини 7 секунд. Другий за популярністю канал – НЛО-ТБ – здобув частку 1,01% (падіння на 0,12 п.п.), а от третю позицію очолив телеканал ОЦЕ-ТБ, збільшивши частку на 0,21 п.п. до 0,70%. У цілому група розважальних каналів за місяць набрала 4,58 млн. контактів з IPTV/OTT домогосподарствами. 

Щодо дитячих телеканалів, то ПЛЮСПЛЮС з групи 1+1 media продовжує залишатися на першому місці у своєму сегменті з часткою 1,05%, згенерувавши при цьому 275,7 тисяч контактів. На другому місці з часткою 0,72% перебуває канал Nick Jr, а на третьому – Nickelodeon (частка – 0,71%). Сумарно в січні відбулося 2,82 млн. контактів домогосподарств з дитячими каналами, що підключені до IPTV/OTT панелі.

Як і наприкінці 2021 року, групу серіальних телеканалів очолює Бігуді, що входить до складу медіагрупи 1+1 media. У січні 2022 року телеканал отримав частку 0,57% та згенерував 325,7 тисяч контактів з IPTV/OTT домогосподарствами. На другому місці опинився телеканал Paramount Comedy з часткою 0,36%. Третє місце займає канал Epic Drama з часткою перегляду 0,33%. Сумарно група каналів серіалів набрала 2,38 млн. контактів з IPTV/OTT домогосподарствами по всій Україні.

Детальніший огляд та ще більше даних доступні за цим посиланням.

Довідка:

Незалежна рейтингова агенція BIG DATA UA – інноваційна компанія, що надає послуги моніторингу рейтингів переглядів телеканалів серед комерційно привабливої аудиторії України. Створена команда BIG DATA UA має експертні знання і унікальний досвід в проведенні різновекторних досліджень і наданні якісного та технологічного сервісу. Це перша в Україні компанія, продукти якої засновані на сучасних цифрових технологіях, що спеціалізується на вимірюванні поведінки перегляду аудиторією сервісів IPTV (Internet Protocol Television) і OTT (Over the Top, частина технології IPTV).

Більше новин