Телеканали групи 1+1 media втримують лідерство за результатами січня: огляд BIG DATA UA

Телеканали групи 1+1 media втримують лідерство за результатами січня: огляд незалежної рейтингової агенції BIG DATA UA

Огляд незалежної рейтингової агенції BIG DATA UA

Поділитися:

BIG DATA UA, незалежне рейтингове агентство України, представило огляд показників телеперегляду за перший місяць 2022 року. Попри очікуваний прогноз на зростання перегляду новинних каналів, українці у січні найкраще дивилися канали загального перегляду та розважальної тематики. Зокрема, за результатами звіту, вже традиційно лідерство у своїх нішах утримують телеканали групи 1+1 media.  

Так, найпопулярнішим каналом України залишається 1+1, середня частка перегляду якого в січні склала 12,28%. На другому місці з часткою 10,08%  опинився канал «Україна». 1+1 вдалося згенерувати 1,16 млн контактів, а телеканал «Україна» зібрав показник на рівні 1,01 млн. Третю сходинку займає ICTV з часткою перегляду 9,20%. У цілому група каналів загального перегляду зібрала у січні 8,94 млн. контактів з IPTV/OTT домогосподарствами. 

1+1

Лідером у сегменті розважальних каналів є ТЕТ, що входить до складу 1+1 media. У січні телеканал збільшив частку перегляду (зростання на 0,46 п.п. до 2,53%), згенерувавши 789,6 тисяч контактів з IPTV/OTT домогосподарствами по всій Україні. Середній час перегляду ТЕТ склав 33 хвилини 7 секунд. Другий за популярністю канал – НЛО-ТБ – здобув частку 1,01% (падіння на 0,12 п.п.), а от третю позицію очолив телеканал ОЦЕ-ТБ, збільшивши частку на 0,21 п.п. до 0,70%. У цілому група розважальних каналів за місяць набрала 4,58 млн. контактів з IPTV/OTT домогосподарствами. 

ТЕТ

Щодо дитячих телеканалів, то ПЛЮСПЛЮС з групи 1+1 media продовжує залишатися на першому місці у своєму сегменті з часткою 1,05%, згенерувавши при цьому 275,7 тисяч контактів. На другому місці з часткою 0,72% перебуває канал Nick Jr, а на третьому – Nickelodeon (частка – 0,71%). Сумарно в січні відбулося 2,82 млн. контактів домогосподарств з дитячими каналами, що підключені до IPTV/OTT панелі.

ПЛЮСПЛЮС

Як і наприкінці 2021 року, групу серіальних телеканалів очолює Бігуді, що входить до складу медіагрупи 1+1 media. У січні 2022 року телеканал отримав частку 0,57% та згенерував 325,7 тисяч контактів з IPTV/OTT домогосподарствами. На другому місці опинився телеканал Paramount Comedy з часткою 0,36%. Третє місце займає канал Epic Drama з часткою перегляду 0,33%. Сумарно група каналів серіалів набрала 2,38 млн. контактів з IPTV/OTT домогосподарствами по всій Україні.

Бігуді

Детальніший огляд та ще більше даних доступні за цим посиланням.

Довідка:

Незалежна рейтингова агенція BIG DATA UA – інноваційна компанія, що надає послуги моніторингу рейтингів переглядів телеканалів серед комерційно привабливої аудиторії України. Створена команда BIG DATA UA має експертні знання і унікальний досвід в проведенні різновекторних досліджень і наданні якісного та технологічного сервісу. Це перша в Україні компанія, продукти якої засновані на сучасних цифрових технологіях, що спеціалізується на вимірюванні поведінки перегляду аудиторією сервісів IPTV (Internet Protocol Television) і OTT (Over the Top, частина технології IPTV).

Новини по темі