"Відчуваю жагу до українізації та розбираюсь в культурному різномаїтті нашої країни", — Роман Лукін, креативний продюсер телеканалу ТЕТ

Креативний продюсер ТЕТ Роман Лукін про повернення до роботи під час війни та створення нових проєктів.

Розкажіть про ранок 24-го лютого та початок повномасштабної війни. Якими ви пам’ятаєте перші місяці великої війни?

"Першочергово того ранку думав про безпеку своїх рідних, а саме дружини, дітей та батьків, тож шукав для всіх безпечне місце. Тоді був шоковий стан".

В роботі допомагало те, що керівництво компанії завжди було на зв’язку та менеджерська комунікація була чітко налаштована. Зі своєю командою також постійно був на зв’язку. Перший період публікував фотографії зруйнованих міст та всіх жахіть повномасштабної війни на сайтах московських ресторацій, намагався комунікувати з російською аудиторією, але це був глухий кут.

В середині березня ми вже виробляли контент для ефіру, робили актуальну міжпрограмку в комедійному ключі, аби підтримати морально-бойовий дух українців.

"Відчував опору й розумів, що я не один".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Індустрія має почати створювати якісний український контент про нашу історію, героїв, міста, аби витіснити російський", — Сергій Карпенко, креативний продюсер 2+2

Телеканал ТЕТ ні на мить не зупиняв свою роботу та виробництво за останній рік. Розкажіть, як ви особисто налаштували роботу команди та що допомагало налагоджувати всі ці процеси?

В мене не було необхідності шукати додатковий ресурс та правильні слова, адже вся команда була зібрана та ефективна, як і наша країна. Всі були емоційно заряджені.

В цей надзвичайно екстремальний та важкий період часу компанія та люди в ній проявили себе максимально професійно та тепло. Відчував опору й розумів, що я не один. Гордий бути частиною «плюсів» через дивовижну підтримку та єдність. 

Звісно, що велика війна трансформує роботу та виробництво зокрема. Як сьогодні відбувається виробництво контенту, які головні виклики стоять перед вами? Скільки проєктів вдалося реалізувати від початку повномасштабної війни?

Ми вже відзняли 4 серіали, два сезони проєкту  «Я люблю Україну». Зараз займаємося п’ятим серіалом. 

Ситуація динамічно змінюється в країні і в нашому бізнесі, тож ми постійно адаптовуємось під нові обставини і виклики, до речі, успішно. Коли почалось повномасштабне вторгнення, деякі проєкти були в активній стадії монтажу, тож першим продюсерським викликом було — налагодити той алгоритм та нормалізувати виробничий ланцюжок, який повністю зламався. Якщо говорити про поточний стан ТВ бізнесу, то головний виклик — це ресурси для інвестування у виробництво. Хочу підкреслити, що «плюси» в цьому дуже успішні завдяки злагодженій роботі всіх, від кого це залежить. Другий виклик — звичайно безпека. Адже, створювати контент в поточних умовах, це абсолютно новий досвід для всіх нас. Ми вчимося цьому швидко.

Ви також креативний продюсер ситкому «Ромео і Джульєтта з Черкас», прем'єра якого відбулася восени 2021 року. Зараз відбувається премʼєра 2 сезону. Розкажіть детальніше про проєкт. Як виникла ідея? Яким загалом був перший сезон проєкту?

Це кращий серіал-комедія ТЕТ у 2021 році, виготовлена в співпраці з крутим «IQ family», про закохану молоду пару, яка напередодні одруження дізнається про непримиренну ворожнечу своїх батьків. Перший сезон був успішним, але з неочікуваним кінцем. Пам’ятаю, що люди в коментарях писали, що очікували будь-чого, крім того, що батьки молодих поміняються парами. Другий сезон вже буде  про вирішення конфлікту між батьками та спроби повернути все на свої місця.

Це буде атракціон гумору, на якому глядач отримає насолоду від кращих комедійних артистів України та швидкого комедійного темпу. Щиро сподіваємося, що аудиторія полюбить цей продукт.

"Нашою метою було створити класну українську комедію, яка може конкурувати зі світовими ситкомами за рівнем продакшену, гумору та темпу".

Серіал також потрапив на стримінгову платформу Netflix. Розкажіть, як аудиторія відреагувала на український проєкт та в чому запорука успіху? 

Ми були одними із перших серіальних продуктів, які там з'явилися, трималися в ТОП-України протягом місяця серед українського контенту. Сподіваюся, що це не перший сезон «Ромео і Джульєтта з Черкас», який там опиниться. Пишаюся тим, що українських проєктів на Netflix стає все більше, адже це породжує розвиток індустрії та внутрішню конкуренцію, яка нам необхідна. 

Запорукою успіху є комплексна робота. Продукт, який генерує сильну емоцію, завжди буде на перших шпальтах. Нашою метою було створити класну українську комедію, яка може конкурувати зі світовими ситкомами за рівнем продакшену, гумору та темпу. Сподіваюсь, що в нас вийшло.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Певний період наші спортивні редакції висвітлювали події та історії, пов’язані саме з повномасштабною війною", — Володимир Звєров, спортивний журналіст, коментатор, головний редактор «Профутбол Digital»

Вперше «Я люблю Україну» з’явилося на каналі 1+1 у 2009 році. Прем’єра нового сезону відбудеться вже в жовтні. Розкажіть, в який момент ви вирішили відродити цей формат? Та що підготувала команда в новому сезоні?

Тоді на одній з нарад почув, що цей проєкт в списку тих, які ми хотіли б перезапустити. Відчув, що це дуже класна ідея, за яку треба вхопитися. На початку осені 2022 року ми почали розробляти його, оновили лайн-ап, структуру раундів, змінили деякі конкурси. В другому сезоні вже будуть нові конкурси та учасники.

Всі зірки, які беруть участь в «Я люблю Україну» — це внутрішньо зрілі люди, тому що в них є почуття самоіронії та їм не страшно помилятися. Саме тому відстань між зіркою і глядачем суттєво скорочується.

"Ми медійники, які формують сучасний культурний код нації, тож треба адаптувати всі плани до поточної ситуації та робити якісні продукти вже зараз".

Також відомо, що команда телеканалу активно займається розробкою ситкому «Встигнути до 30». Розкажіть детальніше, як ви підібрали акторський склад? В чому полягає концепт серіалу та що очікувати глядачам?

Ситком «Встигнути до 30» — це власна розробка телеканалу. В ньому розповідається про 3 дівчат, в кожної з яких є жага досягти чогось до 30. Історія перекликається з позиціонуванням телеканалу ТЕТ — із закоханістю в життя, адже вона про те, що ви можете виконати або не виконати список того, що планували, але головне, щоб поруч з вами були люди, які роблять вас щасливими.

Нам пощастило знімати практично всіх кращих акторів та акторок України — Дарію Петрожицьку, Артура Логая, Віталія Іванченко, Анну Кошмал, Анастасію Остреїнову, Дмитра Вівчарюка, Григорія Бакланова та багатьох інших. Ми намагаємося задовольнити потребу людей в тимчасовій безтурботності, дати можливість перемикнутися, отримати емоцію та йти далі до Перемоги. Це такий ескейпинг для підзарядки (ред. —  спосіб вибратися з рутини.).

Ми медійники, які формують сучасний культурний код нації, тож треба адаптувати всі плани до поточної ситуації та робити якісні продукти вже зараз. Хочеться, щоб наші захисники та захисниці поверталися в країну, в якій люди дивляться український контент.

Нещодавно ТЕТ презентував оновлену концепцію телеканалу. Як особисто ви трактуєте оновлене позиціювання?

Мені дуже подобається слоган. Бачу закоханість в життя телеканалу ТЕТ через призму незламності та бажанні бути щасливим. Мені здається, що зараз це можливо. ТЕТ — це саме та людина, яка йде вулицею та посміхається вам. Можемо й поплакати, але, попри все, в нас носик піднятий вгору.

"Відчуваю жагу до українізації та розбираюсь в культурному різномаїтті нашої країни". 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Наша робота важлива, як ніколи раніше", – старша випускова редакторка УНІАН Марина Григоренко

Як повномасштабна війна змінила особисто вас? 

В кожному з нас прокинулася жага до свого коріння, кожен повернувся обличчям до українського етносу. Я теж відчуваю жагу до українізації та розбираюсь в культурному різномаїтті нашої країни. Дуже хочу, щоб мої діти знали добре нашу мову і культуру, відчували себе українцями, адже це наше майбутнє та тільки від нас, батьків, залежить те, як вони себе будуть ідентифікувати та відчувати. Наш обов’язок закласти в молодому поколінні зерно українського культурного коду.

Яким уявляєте переможний день?

Намагаюся нічого не планувати далі, ніж картопля на вечерю. Живу сьогоднішнім моментом. Але точно хочу, щоб Перемога сталася якнайшвидше.

Більше новин