У межах кампаній було створено понад 337 соціальних роликів (30% – авторства команд телемарафону), які транслювалися в ефірі марафону 32250 разів. Це – 16440 хвилин ефіру. Загалом за час існування телемарафону було створено більше 1400 соціальних роликів.
Команда телемарафону ініціювала та реалізувала такі спеціальні промо кампанії:
- «Воюємо. Працюємо. Переможемо» до другої річниці повномасштабного вторгнення рф;
- Воєнкори та колеги в ЗСУ;
- Масштабні збори «Дрони для ГУР» та «MAGURи для ГУРу»;
- Кампанія на тему свободи віросповідання «Єдині у вірі в Україну».
У співпраці з державою командами «Єдиних новин» було реалізовано наступні кампанії:
- підтримка економіки: сплата податків, підтримка національного виробника;
- економія електроенергії;
- «Міста сили»;
- Ти як? Програма ментального здоров’я;
- підтримка ветеранів;
- донорство крові;
- протидія насильству;
- повернення дітей з окупації;
- реформа освіти;
- мінна безпека;
- Євро-2024 та Олімпійські ігри-2024.
Телемарафон також долучився до підтримки кампаній з мобілізації та сил оборони, зокрема мова про:
- мобілізаційна кампанія Міністерства оборони;
- застосунок Резерв+;
- рекрутингові кампанії Сил оборони;
- промоція спеціальної платформи – LobbyX;
- шеврони перемоги;
- Нацгвардії – 10 років;
- Іміджеві ролики військ/служб.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Дай добра мені, людині»: телеканал 1+1 Україна запустив кампанію на підтримку людей з інвалідністю та представив зворушливий ролик із ведучими Сніданку з 1+1