Коли страву у ресторані не несуть дуже довго, звичайно, це може зіпсувати настрій будь-кому. Офіціанти часто запевняють, що замовлена вами страва готуватиметься недовго, максимум 15 хв. Однак минуло вже 40 хв., а їжі ще немає.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що робити, коли страва не відповідає замовленню: Поради юриста
Клієнта дратує таке ставлення, і він вже готовий відмовитися від свого замовлення, проте офіціант запевняє, якщо страва готується, то цього робити не можна. Чи зобов’язані ми оплачувати замовлення, на яке так довго чекали? Юрист Лаврентій Царук дав поради, як діяти у такій ситуації.
Згідно із законом України про захист прав споживачів ви маєте наступні права:
1. Ви можете відмовитися від страви і нічого не сплачувати.
2. Якщо ви не відмовляєтесь від страви, то маєте право на знижку до -50% за довге очікування.
Цінуйте свій час і пам’ятайте, що закон на вашому боці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 порад від юриста, якщо у салоні краси вам завдали шкоди