Що робити, коли страва не відповідає замовленню: Поради юриста

Сніданок з 1+1
06:30
Будні

Дізнайтеся, як діяти, коли вас обважили на інгредієнтах у ресторані

Поділитися:

Обираючи страву у меню, ми часто орієнтуємось на фото. Перед вами може бути зображена вишукана їжа, проте трапляються випадки, коли отримане замовлення не відповідає дійсності. Така страва може коштувати від 150 грн. за 250 грамів. Однак за що ми платимо, якщо у тарілці забагато зелені, але мало морепродуктів або м’яса? 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як не втратити майно за комунальні борги: Поради юриста

Не поспішайте вносити запис у книгу скарг. Якщо у ресторані ви замовили смачний делікатес, але принесена страва не відповідає навіть вашим скромним очікуванням, писати у книгу скарг - марна справа. За такими махінаціями стоять керівники закладу. Книга скарг або офіціант не допоможуть вам вирішити проблему. 

Вимагайте переважити вашу страву. За статтею 8 Закону України про захист прав споживачів ви маєте право вимагати переважити кількість інгредієнтів у вашій страві. 

Ви маєте право відмовитися від свого замовлення. Якщо у страві замало морепродуктів або м’яса, ви заплатити лише за їх реальну вагу або й взагалі піти із ресторану безоплатно. 

Не дозволяйте себе ошукати, адже закон на вашому боці. Цікавтеся вашими правами і відчувайте себе захищеними. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 порад від юриста, якщо у салоні краси вам завдали шкоди


 

Новини по темі