В ніч на 23 березня на онлайн-сервіси Укрзалізниці була здійснена одна з наймасштабніших кібератак за час повномасштабного вторгнення внаслідок якої продаж квитків в онлайн-форматі тимчасово зупинився.
Спеціальний кореспондент Сніданку з 1+1 Андрій Люховець доповідає: щоб впоратися з проблемами, компанія оперативно збільшила кількість працюючих кас, а також подовжила їхній графік роботи. Це допомогло частково зменшити навантаження та розвантажити черги на вокзалах. До відновлення роботи онлайн-системи залучили не лише фахівців Укрзалізниці, а й кібердепартамент СБУ та спеціалістів Держспецзв’язку. Спільними зусиллями вдалося поступово повернути стабільну роботу сервісів.
За словами голови правління Укрзалізниці Олександра Перцовського, станом на сьогодні головні сервіси знову доступні для користувачів.
«Наш сайт та мобільний додаток працюють безперебійно і квитки вже можна купувати онлайн. Уже повернуті всі знижки, зокрема студентські та пільгові. Незабаром буде відновлено моніторинг квитків, що дозволяє ставити їх на контроль» — зазначив він.
Тим не менш, пасажирам все одно рекомендують слідкувати за оновленнями у Telegram-каналі та Instagram-акаунті Укрзалізниці.
До того ж, разом із партнерами компанія Укрзалізниця запустила акцію: ті, хто придбав паперові квитки в період з 23 березня, мають можливість отримати приємні бонуси: деякі магазини надають знижки на товари, а певні кав’ярні пропонують безкоштовні пончики чи каву. Для цього необхідно просто показати наявний квиток продавцю.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Укрзалізниці відповіли, коли відновлять онлайн-продаж квитків