В Укрзалізниці відповіли, коли відновлять онлайн-продаж квитків

Укрзалізниця все ще продовжує відновлення онлайн-системи, яка зазнала масштабної кібератаки. Наразі квиток можна придбати на вокзалі або оформити прямо в поїзді.
Голова правління Укрзалізниці Олександр Перцовський в ефірі марафону Єдині новини повідомив, що фахівці продовжують працювати над відновленням функції онлайн-продажу квитків. Він також відповів, коли вони планують відновити онлайн-сервіси.
«Не хочу давати чіткої дати. Якщо люди планують подорожувати сьогодні, пропоную ще планувати приїзд до каси. А якщо подорож запланована на завтра або далі - розраховуємо на те, що роботу онлайн-сервісів уже буде відновлено», - відповів Перцовський.
Він також повідомив, що на вокзалах працюють фахівці, які забезпечують пріоритетні місця в черзі військовослужбовцям, пасажирам із дітьми та людям з інвалідністю. За словами Перцовського, пасажири, які не встигають купити квиток у касі або вирушають із населених пунктів, у яких не функціонують каси, зможуть оформити квиток прямо в потязі.
У разі, якщо пасажиру відмовляють у продажу квитка безпосередньо в поїзді, необхідно звернутися до начальника поїзда. Якщо це не допомогло, то потрібно зафіксувати звернення на гарячу лінію або в чати соціальних мереж Укрзалізниці.
При цьому Перцовський наголосив, що, незважаючи на кібератаку, всі поїзди слідують за графіком і жоден потяг не скасовано.
Раніше повідомлялося, що Укрзалізниця зазнала «системної, нетривіальної та багаторівневої кібератаки», тож перед повним відновленням із бекапів фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів і кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрзалізниця все ще не відновила онлайн-сервіси: як купити квиток на поїзд і коли запрацює додаток