Чи правда, що за допомогою парфуму можна привернути партнера, а, вибираючи аромат, треба нюхати зерна кави? Парфумер коментує стереотипи

Сьогодні ольфактолог прокоментує популярні міфи про парфум, в які досі вірять.

Аромат – це наше віддзеркалення. Те, що впливає не тільки на нашу самовпевненість, а й на комунікацію з іншими людьми! Парфумерний критик та ольфактолог Богдан Зубченко в ефірі денного шоу "Твій день" розповів, чи мають парфуми термін та чи правда, що оригінали не мають написів арабською мовою. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стереотипи в косметології: чи впливають солодощі, молочка та фастфуд на появу акне (розповідає лікар-косметолог)

СТЕРЕОТИП 1. Парфуми не мають терміна.

Якщо ми говоримо про продукт в магазині, то там завжди є термін придатності. Чим він зумовлений? Богдан Зубченко розповів:

Три роки – це та гарантія, яку дає виробник, що аромат не зіпсується, не зміниться й не нашкодить вашому здоров'ю. Але з іншого боку аромати колекціонують: є таке поняття, як "вінтажна парфумерія" – це аромати, які були випущені 20 і більше років тому. Звичайно, якщо вони не зіпсувалися їх можна носити. Взагалі, парфумерна композиція у флаконі – це є постійна історія. Там постійно відбуваються якісь хімічні процеси, зміни. Аромат спочатку робиться більш лагідним, м'яким, а інколи інгредієнти згодом втрачають своє звучання. Так діють леткі аромати (не стійкі): цитрусові, альдегідні сполуки тощо.

СТЕРЕОТИП 2. Щоб краще відчувати аромати парфумів – потрібно нюхати зерна кави. Це не так, адже кава – це теж аромат. Ольфактолог радить:

Я рекомендую нюхати просто свіже повітря, або між тестами запивати водою. Молекули ароматів, які залишились на слизовій оболонці, будуть змиті. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чи покращує засмага стан шкіри та коли прибирати зморшки: говоримо про стереотипи косметології

СТЕРЕОТИП 3. За допомогою аромату можна привабити партнера, і що особливо якісно працюють парфуми із феромонами. Відповідь і так, і ні. Парфумерний критик пояснив:

За допомогою парфумів можна дійсно привабити партнера, проте треба точно знати, які аромати любить реципієнт. Тому що запахи ми сприймаємо виключно за допомогою призми свого ольфакторного досвіду: в кожного свої асоціації, свої тригери, які спрацьовують в той чи інший момент, коли ми відчуваємо той чи інший запах і ту чи іншу ноту в парфумах. А от стосовно феромонів, то вони працюють у тваринному світі, а у людей він майже зник і лише 2% людей у світі можуть відчувати феромони. Це й говорить про нас як про розвинених, розумних істот. Людина може обирати собі партнера, а от феромон – це як кнопка "пуск". Зазвичай, коли пишуть про феромони в складі парфумів, це не більше, ніж маркетинг.

СТЕРЕОТИП 4. Аромат можна легко підібрати на сторінці каталогу. Богдан Зубченко зазначив:

Можна просто зробити перше враження. Ви одразу зрозумієте, чи подобається вам подібні парфуми, чи ні. Це просто ароматизована сторінка, там можуть використовувати замість спирту інші речовини, щоб зафіксувати аромат. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Народжувати не обов’язково: руйнуємо найпоширеніші стереотипи про жіноче здоров’я

СТЕРЕОТИП 5. На оригінальній продукції немає написів арабською мовою. Що про цей стереотип думає ольфактолог дізнаєтесь з відео:

Loading...

 

Більше новин