Гра, яка підкорює світ: телеканал “1+1 Україна” покаже перший проєкт про кмітливість “Клуб 1%” за популярним британським форматом
“Клуб 1%”: Українська адаптація світового телевізійного феномену на каналі “1+1 Україна”
Телеканал “1+1 Україна” працює над новим проєктом за британським форматом “THE 1% CLUB”, який за невеликий час став світовим феноменом. Проєкт має на меті розкрити надможливості людського мозку. Це - нетривіальна гра, де інтелект вимірюється не стільки знаннями в певних галузях, скільки розвитком когнітивних функцій, таких як пам’ять, увага, кмітливість, швидкість та здатність нестандартно поглянути на світ навколо. В Україні проєкт отримає назву “Клуб 1%”.
За правилами проєкту, в кожній програмі 100 учасників відповідають на питання різної складності, змагаючись з іншими у логічному мисленні, вербальних здібностях, просторовій увазі, швидкості реакції. Учасник, який пройде всі етапи та дасть відповідь на заключне питання, на яке може відповісти тільки 1% населення України, перемагає та отримує грошову винагороду, яку зможе витратити на реалізацію мрії. А також заслужено може похвалитися тим, що він метикуватіший за 99% інших українців. Скільки грошей зможуть виграти переможці, стане відомо згодом.
Кастинг у новий проєкт “Клуб 1%” розпочинається просто зараз. Ми шукаємо 1200 українців, які готові перевірити себе на кмітливість. Усі герої знаходяться в рівних умовах, саме тому вік, стать, професія, знання, які учасники отримали у школі або університеті, не стануть перевагою. Важливо, аби героям було більше 18 років на момент подачі заявки.
Окрім того, переглядаючи проєкт з усією родиною, можна буде доєднатись до квіза, перевірити себе, відповідаючи на питання у інтерактивному форматі через платформу Megogo, у співпраці з якою розробляється спеціальна версія телегри.
“Розвиток медіа та технологій дозволяє створювати більш динамічні та інтерактивні квіз шоу. “Клуб 1%” саме такий формат і ми будемо раді представити його українським глядачам. Ця гра поєднує розважальні та освітні елементи, що дозволяє не лише насолоджуватися програмою, але й дізнаватися щось нове. Глядачі зможуть відповідати на питання разом з учасниками або брати участь у шоу через інтерактивні можливості, надані нашими партнерами. Це робить шоу цікавими для широкого кола людей”, - каже генеральна продюсерка телеканалу “1+1 Україна” Ольга Захарова.
Дистриб'ютором цього форматного проєкту є компанія BBC Studios. Він вже успішно реалізований у 11 країнах світу: США, Австралія, Франція, Німеччина, Греція, Угорщина, Ізраїль, Мексика, Нідерланди, Іспанія, Туреччина. Перший сезон проєкту “THE 1% CLUB” протягом восьми епізодів зібрав біля телеекранів Великої Британії 4,39 мільйона глядачів, тоді як другий сезон зібрав у середньому 4,51 мільйона глядачів. Нещодавно формат був адаптований в Іспанії. Перший сезон пройшов з часткою 15,5% і став найпопулярнішою розважальною прем'єрою Іспанії на сьогоднішній день.
Хто буде ведучим проєкту, стане відомо незабаром. Слідкуйте за сторінками телеканалу “1+1 Україна” аби дізнаватися головні новини про “Клуб 1%” першим.