Логотип шоу «Маскарад» від 1+1 здобув золото міжнародної премії Promax Europe Awards 2022

Логотип шоу Маскарад від 1+1 здобув міжнародну премію Promax Europe Awards 2022

Перемогу у категорії PROGRAMME SPECIFIC LOGO та золоту відзнаку конкурсу здобув проєкт групи 1+1 media.

Поділитися:

У четвер, 8 вересня, пройшов фінал однієї з найпрестижніших європейських премій у галузі дизайну, маркетингу та відеовиробництва Promax Europe Awards 2022. Перемогу у категорії PROGRAMME SPECIFIC LOGO та золоту відзнаку конкурсу здобув проєкт групи 1+1 media. Зокрема, професійна аудиторія високо оцінила оновлений логотип шоу зіркових пародій «Маскарад», другий сезон якого транслювався на 1+1 восени минулого року. За першість також змагалися такі всесвітньо відомі компанії, як BBC Studios, VIACOMCBS CREATIVE MEDIA та інші. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Маскарад» на 1+1: як створювалося найказковіше шоу року

Маскарад

«У кейсі оновленого логотипу проєкту «Маскарад» від 1+1 ми розповіли історію його створення. За основу були взяті костюми героїв різної фактури, в які переодягалися наші зірки. Пишаємося, що міжнародна професійна спільнота виокремила цей кейс. Ця нагорода   підтвердження того, що докладені зусилля не були даремними. Дякую найкращій команді дизайну на чолі з Миколою Алтуховим за неймовірну роботу за згуртованість!», – коментує директорка з маркетингу 1+1 Наталія Вовк

Цьогоріч одразу три промо-кампанії 1+1 media змагалися за золото у фіналі Promax Europe Awards 2022. Окрім оновленого логотипу проєкту «Маскарад», промо-кампанія телеканалу 1+1 до 30-ї річниці Незалежності України увійшла в топ кращих проєктів у розрізі HOLIDAY/SEASONAL BRAND SPOT, а кампанія проєкту #ЯЖЕБАТЬ від телеканалу ТЕТ увійшла до переліку найкращих рішень у категорії BEST USE OF TECHNOLOGY. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стало відомо, хто переміг у шоу "Маскарад"

До слова, група 1+1 media стала єдиною українською медіагрупою серед переліку переможців, а у різних категоріях також були представлені кейси Netflix, BBC Studios, BBC Studios Creative, Discovery Norway, Discovery Creative Italia, The Walt Disney Company Europe and Africa, Sony Pictures Television Iberia та інші. 

Маскарад

Нагадаємо, що раніше група 1+1 media неодноразово здобувала відзнаки Promax Europe Awards. Так, свого часу золото премії здобули промо-кампанія стрічки «Розщеплені на атоми» та відкриваючі титри до фільму «Діти перемоги». Проєкт  «Музей новин» до річниці ТСН відзначений сріблом.

Promax Europe Awards – одна з найпрестижніших премій у напрямі дизайну, маркетингу та відеовиробництва. Візія – підтримувати, розширювати можливості та відзначати професіоналів розважального маркетингу протягом всієї їхньої кар’єри для подальшого розвитку глобальної спільноти.