Група 1+1 media стала партнером міжнародного медіафоруму Kyiv Media Week 2023

 Група 1+1 Media приєдналася до партнерів міжнародного медіафоруму Kyiv Media Week 2023.

Міжнародний медіафорум Kyiv Media Week 2023, партнером якого є група 1+1 media, сфокусується на аспектах української контент-індустрії.

Поділитися:

Міжнародний форум Kyiv Media Week повертається в Україну. Подія відбудеться 4 жовтня в столичному культурному кластері «Краків», ставши для В2В-медіаспільноти першим місцем для повноцінної живої зустрічі від початку повномасштабного вторгнення.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: “Гай дитячих снів”: у ефірі телеканалів “1+1 Україна” і ТЕТ стартував проєкт для вшанування памʼяті українських дітей, життя яких обірвала війна
Цьогоріч програма форуму фокусуватиметься на найважливіших питаннях і процесах української контент-індустрії та включатиме аналітичні доповіді, панельні дискусії, презентації, пітчинг серіальних проєктів і кілька неформальних культурних заходів. Одним із партнерів заходу стане група 1+1 media, а в межах панельних дискусій до обговорень долучаться топменеджери компанії. 

«Зараз надзвичайно важливо підіймати актуальні питання щодо функціонування індустрії, адже вона переживає чи не найскладніші часи. Тож спільно з партнерами та учасниками форуму обговорюватимемо важливі теми, які у фокусі кожної компанії, що займається створенням та дистрибуцією контенту. Дякуємо організаторам за таку можливість. Впевнені, що адженда заходу буде насичена та корисна і обʼєднає всю спільноту», – прокоментували в 1+1 media


Організатори зазначають, що в межах KMW’23 також будуть порушені питання щодо співпраці з фондами та донорами інших країн, нових підходів до аналізу аудиторії, зміни глядацьких вподобань у споживанні контенту, важливості євроінтеграції та дотримання західного вектору у кіно- та телевиробництві. 


«Цьогоріч ми жартома називаємо наш форум Kyiv Media Wednesday. Оскільки замість традиційного тижня матимемо лише одну середу. Зате яку! Ми вдома! Для нас, як і для кожного українця зараз, фраза «я вдома» набула нового, неабияк важливого сенсу. Тож будьте нашим гостем, будь ласка. Говоритимемо про найважливіше, підібʼємо підсумки цих надскладних для країни та індустрії півтора року, надихнемося силою, працьовитістю, успіхами та планами один одного, подякуємо нашим воїнам і вшануємо памʼять колег, які вже не з нами. Я впевнена, що навіть у такі темні часи є місце для нових ідей, розвитку креативу, цікавих колаборацій і партнерств, а також спільних мрій про найважливіші та найбільші перемоги, що ще попереду», – Катерина Удут, директорка MRM та керівниця KMW.


Учасники насиченої бізнес-програми KMW’23 матимуть змогу поділитись враженнями у більш неформальній атмосфері. До того ж наприкінці вечора усі акредитовані гості форуму будуть запрошені до кінозали для ексклюзивного допремʼєрного перегляду трилера «Між нами» режисерки Соломії Томащук з Анастасією Пустовіт та Ірмою Вітовською у головних ролях. Всеукраїнська прем’єра фільму відбудеться восени 2023, кінотеатральну дистрибуцію стрічки здійснює FILM.UA Distribution.

Програму та деталі заходів буде оголошено найближчим часом, підписуйтесь на новини KMW та слідкуйте за оновленнями. Для того, аби вже зараз зареєструватися на участь в Kyiv Media Week необхідно перейти за цим посиланням.


Окрім цього, KMW’23 запрошує незалежних продюсерів та авторів художніх серіалів взяти участь у пітчингу KMW CoProduction Meetings'23 та представити свої ідеї для потенційної співпраці з провідними українськими медіагрупами. Мета – пошук нових сильних ідей серіальних проєктів для українського глядача, сприяння виходу на міжнародний ринок Ukrainian originals, посилення співпраці між провідними українськими компаніями та незалежними креаторами.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У межах Global Teacher Prize Ukraine вчитель отримає 1 000 000 гривень на реалізацію проєкту з відновлення освіти на деокупованих територіях

Ознайомитися з правилами пітчингу можна за цим посиланням, а подати заявку тут: https://forms.gle/fR5dHr6xXEv5Urs1A.  Дедлайн — 11.09.2023, 23:00.
Зазначаємо, що реалізація форуму відбувається за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Організатор KMW – Media Resources Management (MRM), перша медіаконсалтингова компанія в Україні, що надає комплексні послуги в кіно, ТБ та інших креативних індустріях з 2005 року.

Довідка 
Міжнародний медіафорум Kyiv Media Week – флагманський проєкт компанії Media Resources Management (MRM), який з 2011 року щорічно проходить у Києві та збирає фахову спільноту аудіовізуальної індустрії з України та світу довкола актуальних питань медіасфери. 

Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) є провідною агенцією розвитку уряду США. Агентство США з міжнародного розвитку (USAID) співпрацює з Україною з 1992 року, підтримуючи Україну в зміцненні стійкості проти агресії Росії та просуванні її демократичного та економічного розвитку. Наразі понад 42 заходи USAID відповідають нагальним потребам і сприяють довгостроковому розвитку України як незалежного, демократичного та процвітаючого суспільства. З початку повномасштабної війни Росії 24 лютого 2022 року USAID надав 20,5 мільярда доларів на пряму фінансову підтримку бюджету, 2,2 мільярда доларів на гуманітарну допомогу та понад 2,1 мільярда доларів на підтримку розвитку.

Група 1+1 media – один з найбільших медіахолдингів Східної Європи, що нині працює 24 на 7 задля головної мети – Перемоги України у війні з рф. До складу 1+1 media входять найавторитетніші телеканали країни – 1+1 Марафон, 1+1 Україна, 2+2, ТЕТ, ПЛЮСПЛЮС, 1+1 International, УНІАН, Бігуді; новинні ресурси, що є лідерами УА нету за кількістю читачів – ТСН.ua, Інформаційне агентство «УНІАН», Главред; власні продакшн-підрозділи, які забезпечують вітчизняні та закордонні ринки якісним контентом; партнерські OTT-платформа Київстар ТБ і супутниковий оператор Viasat, а також освітній проєкт 1+1 media school.

1+1 media має широке дистрибуційне портфоліо та поширює контент фактично всім світом. З січня 2021 року продажами прямої реклами та міжпрограмного спонсорства на телеканалах групи 1+1 media займається сейлзхаус «Сиріус медіа».

Новини по темі