Контент у час війни: маркетинг-директорка 1+1 Україна Наталія Вовк про проєкти, які об'єднують і відкривають нові можливості

Наталія Вовк маркетинг-директорка 1+1 Україна розповіла про проєкти, які відкривають нові можливості
1+1 Україна
Поділитися:

Директорка з маркетингу 1+1 Україна Наталія Вовк у колонці для інтернет-видання про маркетинг і технології Marketer, розповіла про те, як контент телеканалу допомагає українцям знаходити натхнення.

«Канал 1+1 Україна – канал яскравих особистостей, який допомагає розважитись і відпочити розумно. Ми пропонуємо глядачу цікаві історії, які викликають роздуми і породжують дискусії, показують приклад, розвивають та надихають», – каже Наталія. 

Наталія Вовк
1+1 Україна

Телебачення – це вже давно не про тип прийому. Екосистема бренду 1+1 Україна включає:

  • телеканал 1+1 Україна;
  • сайт 1plus1, який щороку переглядають понад 52 млн разів;
  • YouTube-канал із 3,9 млн підписників;
  • соціальні мережі з мільйонними аудиторіями: Instagram, Facebook, Threads, TikTok;
  • ведучі – інфлюенсери та лідери думок з мільйонними охопленнями.

«Завдяки цьому, працюючи із партнерами у колаборації, ми можемо вирішити будь-яку задачу. Наші проєкти також мають потужну соціальну місію. Вони покликані допомагати українцям не забувати, хто ми є, і відкривати в собі нові сили», – додає Наталія Вовк.

Серед прикладів контенту, який надихає та об’єднує, Наталія називає кілька ключових проєктів: Різдво. Ти не один, Клуб 1%, Колесо фортуни.

Різдво. Ти не один

Щорічний різдвяний спецпроєкт, який вже три роки поспіль нагадує українцям, що наше Різдво – це наша культура, традиції, родинна теплота, ідентичність і важливе сучасне звучання української культури. Повертати своє, робити його сучасним і популяризувати.  

Третє Різдво. Ти не один крім місії надихати, давати тепло, відроджувати традиції й цінності мало ще одну дуже важливу – звернути увагу на сімейні форми виховання і ще раз акцентувати, що кожна дитина в нашій країні заслуговує на батьківське тепло.

До проєкту долучилися партнери — ЦУМ, MasterCard, Ambassador, Multiplex, а також відомі артисти, лідери думок. Спеціально для проєкту ефіру створили саундтрек Ти не один та тематичні подарунки для лідерів думок.

Різдво
1+1 Україна

Колесо фортуни

Адаптація популярного американського формату Wheel of Fortune допомагає українцям відволіктись від буденних тривог, дарує маленькі радощі та нові знання. 

У проєкті всі учасники отримують подарунки, а глядачі — змогу емоційно «вигравати» разом з ними. Наразі триває робота над другим сезоном, а також розробляється інтерактивна версія гри.

Колесо фортуни
1+1 Україна

Клуб 1%

Формат, що став відкриттям — проєкт про кмітливість і нестандартне мислення, що об’єднує людей різного віку та професій. Учасники змагаються в завданнях на кмітливість, а глядачі можуть грати паралельно — завдяки інтерактивній версії у співпраці з Megogo.

У першому сезоні учасники виграли 799 тисяч гривень, які були спрямовані на здійснення мрій, допомогу близьким і донати. До того ж, наразі триває кастинг на новий сезон.

«Контент, який ми створюємо на 1+1 Україна – об'єднує, надихає і відкриває нові можливості. І ми точно знаємо – саме такі історії сьогодні потрібні українцям. Ти не один», – підсумовує Наталія Вовк.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Гайд з реінтеграції: перевірені корисні посилання для ветеранів, які будують нове майбутнє – від відкриття власної справи до психологічної підтримки

Новини по темі
Всі новини