Контент у час війни: маркетинг-директорка 1+1 Україна Наталія Вовк про проєкти, які об'єднують і відкривають нові можливості
Директорка з маркетингу 1+1 Україна Наталія Вовк у колонці для інтернет-видання про маркетинг і технології Marketer, розповіла про те, як контент телеканалу допомагає українцям знаходити натхнення.
«Канал 1+1 Україна – канал яскравих особистостей, який допомагає розважитись і відпочити розумно. Ми пропонуємо глядачу цікаві історії, які викликають роздуми і породжують дискусії, показують приклад, розвивають та надихають», – каже Наталія.
Телебачення – це вже давно не про тип прийому. Екосистема бренду 1+1 Україна включає:
- телеканал 1+1 Україна;
- сайт 1plus1, який щороку переглядають понад 52 млн разів;
- YouTube-канал із 3,9 млн підписників;
- соціальні мережі з мільйонними аудиторіями: Instagram, Facebook, Threads, TikTok;
- ведучі – інфлюенсери та лідери думок з мільйонними охопленнями.
«Завдяки цьому, працюючи із партнерами у колаборації, ми можемо вирішити будь-яку задачу. Наші проєкти також мають потужну соціальну місію. Вони покликані допомагати українцям не забувати, хто ми є, і відкривати в собі нові сили», – додає Наталія Вовк.
Серед прикладів контенту, який надихає та об’єднує, Наталія називає кілька ключових проєктів: Різдво. Ти не один, Клуб 1%, Колесо фортуни.
Різдво. Ти не один
Щорічний різдвяний спецпроєкт, який вже три роки поспіль нагадує українцям, що наше Різдво – це наша культура, традиції, родинна теплота, ідентичність і важливе сучасне звучання української культури. Повертати своє, робити його сучасним і популяризувати.
Третє Різдво. Ти не один крім місії надихати, давати тепло, відроджувати традиції й цінності мало ще одну дуже важливу – звернути увагу на сімейні форми виховання і ще раз акцентувати, що кожна дитина в нашій країні заслуговує на батьківське тепло.
До проєкту долучилися партнери — ЦУМ, MasterCard, Ambassador, Multiplex, а також відомі артисти, лідери думок. Спеціально для проєкту ефіру створили саундтрек Ти не один та тематичні подарунки для лідерів думок.

Колесо фортуни
Адаптація популярного американського формату Wheel of Fortune допомагає українцям відволіктись від буденних тривог, дарує маленькі радощі та нові знання.
У проєкті всі учасники отримують подарунки, а глядачі — змогу емоційно «вигравати» разом з ними. Наразі триває робота над другим сезоном, а також розробляється інтерактивна версія гри.
Клуб 1%
Формат, що став відкриттям — проєкт про кмітливість і нестандартне мислення, що об’єднує людей різного віку та професій. Учасники змагаються в завданнях на кмітливість, а глядачі можуть грати паралельно — завдяки інтерактивній версії у співпраці з Megogo.
У першому сезоні учасники виграли 799 тисяч гривень, які були спрямовані на здійснення мрій, допомогу близьким і донати. До того ж, наразі триває кастинг на новий сезон.
«Контент, який ми створюємо на 1+1 Україна – об'єднує, надихає і відкриває нові можливості. І ми точно знаємо – саме такі історії сьогодні потрібні українцям. Ти не один», – підсумовує Наталія Вовк.