Перемога 1+1 медіа у конкурсі кейсів з Корпоративної соціальної відповідальності

1+1 медіа перемогла у конкурсі кейсів з Корпоративної соціальної відповідальності

Грудень багатий на чудові новини для 1+1 медіа!

Поділитися:

Вчора, 17 грудня 2018, в Києві пройшов фінал Конкурсу кейсів з корпоративної соціальної відповідальності за 2018 рік. Проект «Право на освіту», куратором якого є ведуча ТСН Наталя Мосейчук, отримав головну нагороду – перемогу в номінації «Бізнес, що змінює країну».

Організатор конкурсу – Центр «Розвиток КСВ», а генеральний партнер – компанія EY. За 9 років існування ініціативи було зібрано майже 300 кейсів, які оцінювались міжнародними експертами. Основна тема кейсів 2018 року – «Цілі Сталого Розвитку і внесок українського бізнесу в їх досягнення». Критерії оцінки, якими керувались судді при виборі переможця, були інноваційність, механізм реалізації проекту (діалог зі стейкхолдерами), довгострокові результати проекту для компанії і суспільства, опис кейсу (мова, стиль і т.п.)

1+1 медіа змагалась за перемогу з такими компаніями як Deloitte, Watsons, Енергоатом, Nestle, Ашан Україна, Концерн Галнафтогаз, Небесна криниця, Астарта, SoftServe, Epam, МСЛ та іншими.

Пишаємось, що «Право на освіту» знайшов підтримку не лише в серцях тисяч українців, але й на професійному КСВ-ринку. 

Новини по темі