Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Таблоїд Дуся переїжджає на YouTube

Окей Дуся
1+1 Digital перезапускає популярний шоубізнесовий проект.

Діджитал-команда холдингу 1+1 media оголосила про перезапуск таблоїду Дуся, який раніше був одним із розділів онлайн-видання Телекритика. Відтепер проект існуватиме у форматі YouTube-каналу під назвою «Окей, Дуся» та інформуватиме про український медіабізнес у неформальній й гумористичній формі.

У фокусі новоствореного YouTube-каналу – індустріальні події, життя українських медіаперсон та залаштунки шоу-бізнесу. Обличчям інтернет-проекту стала блогер Ольга Жук, яка веде програму від імені Дусі. 

Монетизація влогу планується на основі партнерської програми YouTube AdSense та рекламної інтеграції у контент каналу.

«Ми вже маємо приклад успішного власного веб-проекту FootballHub та бачимо потенціал у нішевих продуктах, розрахованих на аудиторію в інтернеті. Наша команда побачила, що “Дусі” стало тісно на сторінках “Телекритики”, тож ми організували їй переїзд на власний YouTube-канал. Тому запуск проекту “Окей, Дуся” став логічним продовженням нашої стратегії створення native digital content», – відзначила діджитал-директор 1+1 media Анна Ткаченко.

Виробництво та монетизацію контенту для каналу «Окей, Дуся», як і інших відеопроектів у рамках команди 1+1 Digital для інтернету, здійснюватиме окремий від телевізійного бізнесу веб-продакшн.

Нагадаємо, у кінці 2018 року 1+1 media оголосила про ребрендинг онлайн-видання «Телекритика». З того часу ресурс оновив логотип, презентував новий сайт та рубрики.

2019-04-26
Новини
Новини