The Next Big Thing. Generation: пітчинг завершився, переможці визначені

The Next Big Thing. Generation: переможці

На пітчинг було подано близько 900 заявок.

Поділитися:

28 вересня 2018 року учасники програми пітчинг ідей The Next Big Thing. Generation, яким пощастило потрапити в ТОП-10 в номінаціях «X-серіали» і «Z-веб-формати», захищали свої проекти перед професійним журі. Хто переміг і як це було, йдеться у матеріалі видання Телекритика.

Заявок та ідей цього року було дуже багато. Загалом на пітчинг їх було подано близько дев'яти сотень. І щонайменше половина з них були цілком достойними.

В мене в блокноті з'явився цілий список учасників, з якими хочу зустрітися в найближчі півроку, щоб познайомитися і поспілкуватися ближче, – це передусім автори особливо креативних, на мій суб'єктивний погляд, ідей.

Раптом виникне обопільне бажання співпрацювати надалі. Першою в списку була Ірина Ємець, яка отримала спеціальну нагороду за «Хохлацьку королеву». Ми скоро побачимося. Можливо, з цього спілкування теж щось виросте», – розповіла Олена Єремєєва, головний продюсер серіалів та фільмів каналу 1+1 і голова журі пітчингу The Next Big Thing. Generation у номінації «X-серіали».

Дійсно, ідея байопіку за мотивами біографії легендарного українського актриси Марії Заньковецької була відзначена спеціальною премією поза конкурсом. Переможцем у номінації «X-серіали» став Олег Березенчук. Його ідея - комедійний ситком «Люстрований», який розповідає про будні колишнього чиновника, який змушений повернутися до рідного села після звільнення.

Тепер колишньому майстрові хабарів і відкатів доведеться звикати до нового життя, водночас намагаючись провернути нові сумнівні угоди.

Читайте також: Заява 1+1 медіа у зв'язку з відключенням телеканалів медіагрупи 1+1 інтернет-провайдером «Інформаційні Технології»

Друге місце в номінації «X-серіали» – Юрій Петров із комедійним скетчкомом «Старі справи». Ідея серіалу полягає в тому, що молоді реформовані поліцейські не можуть впоратися зі злочинністю. Тому до роботи із заслуженого відпочинку повертаються двоє старих «пінкертонів». Конфлікт поколінь – невичерпне джерело гумору та сатири.

Третє місце номінації - Віталій Волосюк із ідеєю серіалу про видобуток бурштину «Прокляття жовтого дракона». Тема гостра, сценарна фабула обіцяє певні елементи містики.

У номінації «Z-веб-формати», тобто продукти для YouTube, переміг Роман Розенгурт із ідеєю серіалу «Ангел несмерті». Молодий чоловік випадково гине, коли на нього з даху падає самогубець. У небесній канцелярії йому пояснюють, що сталася помилка. І тепер він повинен повернутися і рятувати інших самогубців.

«Дійсно приємно отримати так багато якісних і продуманих ідей. Так, із загальної кількості були й ті, які не зовсім відповідають сучасним вимогам, але їх було дуже мало.

Що цікаво, у більшості ідей тематика наскільки унікальна, що вона не має аналогів ні в Україні, ні у світі.

Ідея, яка перемогла, зовсім нова. Зараз дуже гостро стоїть тема залежності дітей від соціальних мереж, до того ж не поодинокі випадки, коли програми, пабліки та чати підштовхують дітей до суїциду. Цей продукт попереджатиме їх про зворотне, знову-таки за допомогою соцмереж. Ідея говорить з аудиторією зрозумілою їй мовою і в звичному для неї середовищі. І її реалізація передусім дуже важлива з соціальної точки зору», – коментує директор 1+1 Digital Анна Ткаченко.

Друге місце номінації – сміливий проект The road to Mr. Bean Автанділа Стуруа. За сюжетом, молода дівчина вирушає в подорож автостопом із Києва до Лондона, оскільки вважає, що є дочкою знаменитого Містера Біна. Цікаво, чи в курсі Ровен Аткінсон?

На третьому місці в номінації «Z-веб-формати» опинився проект Наталії Міназової «Діти. Діди. Гаджети». Ідея в тому, щоб наймолодші учасники шоу допомагали людям похилого віку розібратися в світі сучасних технологій. «Діди» отримуватимуть завдання з користування гаджетами, а «діти» – допомагатимуть їх виконувати.

«Саме завдяки таким проектам ми відкриваємо дорогу молодим і вітаємо нові таланти. Цього року The Next Big Thing група «1+1 медіа» провела вже всьоме. Передусім, це унікальна можливість отримати розгорнутий зворотний зв'язок професіоналів щодо твоєї ідеї. Отримані 900 робіт свідчать не тільки про активність українців, а й демонструють дійсно високий рівень представлених заявок учасників, а ідеї переможців справді можуть після реалізації стати успішним продуктом на телевізійному і діджитал ринках», – зазначив генеральний директор «1+1 медіа» Олександр Ткаченко.

Володарі перших місць отримають реалізацію ідеї. Друге місце в номінації «X-серіали» – це просування і підтримка формату серіалу на міжнародному ринку з метою продажу. Друге місце в номінації «Z-веб-формати» – повний консалтинг ідеї від команди 1+1 Digital. Володарі третіх місць отримають безкоштовне навчання у Вищій школі Media & Production за обраним напрямком.

Новини по темі