Втратили любов глядачів: 5 героїнь турецьких серіалів, які стали суцільним розчаруванням фанів

Турецький серіал: 5 героїнь серіалів, які найбільше дратують фанатів і чому
Поділитися:

Навіть найяскравіші героїні турецьких серіалів можуть втратити любов глядачів. У цій статті розповідаємо, хто з улюблених персонажок розчарував публіку найбільше — і чому.

Попри всі зусилля сценаристів створити харизматичних і натхненних персонажок, деякі головні героїні турецьких серіалів, на жаль, стали причиною обурення та розчарування серед шанувальників. Спершу вони здавалися зразком сили, стійкості чи глибоких почуттів. Але з розвитком сюжету їхні характери почали змінюватися — і не в найкращий бік. Розповідаємо, хто з улюблениць глядачів зруйнував очікування публіки.

Сейран (Перелітний птах)

Сейран (Перелітний птах)
Кадр з серіалу

На початку серіалу Перелітний птах Сейран у виконанні Афри Сарачоглу була справжнім уособленням сили, жіночої гідності та емоційної глибини. Вона викликала співчуття та захоплення, особливо в умовах суворого патріархального середовища.

Однак ближче до третього сезону її поведінка почала дивувати. Раптове рішення розлучитися з Феритом під час його хвороби, зникнення з його життя на роки, а потім несподіване повернення, коли він уже знайшов підтримку в іншій жінці — Дияр — виглядали як каприз розбещеної дитини, яка захотіла повернути «свою іграшку».

На цьому фоні відновилися психічні проблеми Ферита, а досягнення Дияр буквально знецінилися. Обурення викликала і те, що Сейран стала відкрито протистояти чоловікові, підтримуючи свого тиранічного діда Халіса. Попри спроби сценаристів реабілітувати героїню, багато глядачів назавжди втратили до неї симпатію.

Лейла (Лейла)

Лейла (Лейла)
Кадр з серіалу

Проєкт Лейла мав потенціал стати довготривалим хітом, але в середині сюжету сценаристка почала сильно відхилятися від основної лінії та логіки подій. Спершу Лейла була сильною і доброю дівчиною, яка прагнула справедливості й боролася з підступною Нур. Глядачі щиро підтримували її.

Але одержимість помстою затулила їй очі на все інше: вона не помітила, як її прийомна мати згасає від раку, як Дживан страждає. Коли з серіалу зник герой Альперена Дуймаза, сценарій і зовсім втратив логіку, а Лейла почала вести себе так, ніби це вже зовсім інша історія.

Особливе здивування викликала її взаємодія з Нур — тією самою, яка вбила людину, здатну врятувати Дживана. Від колишньої глибини образу не залишилось і сліду.

Хатідже (Величне століття)

Хатідже (Величне століття)
Кадр з серіалу

На старті Величного століття Хатідже постає як справжній промінь світла серед придворних інтриг: тиха, лагідна, жіночна, щиро віддана брату султану Сулейману та зворушено закохана в Ібрагіма-пашу. Глядачі співпереживали її таємному коханню, вболівали за шлюб, сприймали її як символ вірності, невинності та щирих почуттів.

Однак після весілля з Ібрагімом образ Хатідже почав стрімко змінюватися — і не на користь. Героїня з ніжної та емоційно зрілої жінки поступово перетворюється на нестабільну, інколи агресивну особу. Її поведінка стала передбачувано істеричною, вибуховою та конфліктною.

Піком розчарування стала її реакція на смерть Ібрагіма та ставлення до Хюррем. Колись сильна, тонка й глибока натура зійшла до рівня жінки, яка шукає винних і живе у минулому. Для багатьох глядачів ця трансформація стала болісною: вони втратили в ній ту Хатідже, яка зворушувала до сліз у перших сезонах.

Доа (Журавлинний щербет)

Доа (Журавлиний щербет)
Кадр з серіалу

У першому сезоні Журавлинного щербету Доа одразу завоювала симпатії глядачів. Вона була сучасною, сміливою, прямолінійною дівчиною, яка опинилася у вкрай традиційній та тиснучій родині чоловіка. Її боротьба за право залишатися собою, конфлікти з Уналами, боротьба за свободу і доньку — усе це здавалося шляхом сильної жінки, яка не боїться йти проти системи.

У другому сезоні вона ще зберігала цю іскру — креативну, бунтівну, готову діяти. Але третій сезон буквально обірвав цей розвиток. Доа з жінки, що боролася за себе, перетворилася на персонажку, яка повертається до токсичного Фатіха, закладає дім заради поїздки в Японію (не дуже зрозумілої мотивації), і поступово перетворюється на пасивну обмовницю у власному домі.

Глядачі були особливо вражені тим, наскільки Доа втратила риси, за які її раніше поважали: впевненість, незалежність, здатність приймати складні рішення. Багато фанатів серіалу писали у соцмережах, що їм боляче дивитися, як Доа «вбиває себе», і що її боротьба виявилась марною.

Зеррін (Далеке місто)

Зеррін (Далеке місто)
Кадр з серіалу

Зеррін з Далекого міста з’явилася на екрані як витончена, спокійна й мрійлива жінка, яка викликала співчуття та симпатію. Але далі почались суперечливі сюжетні повороти. Замість того, щоб боротися за кохання чи хоча б поділитися правдою з Джиханом, вона погоджується на шантаж Деміра й виходить за нього заміж. Її мовчання виглядало не як жертовність, а як безпорадність. Зеррін постійно уникала прийняття рішень — і в результаті знищила власне щастя.

Коли стало відомо, що вона вагітна, героїня навіть не намагалася поговорити з Кайєю, який мав право знати, що стане батьком. А згодом — коли він нарешті наважився освідчитися — Зеррін намагається вчинити самогубство. Цей вчинок добив остаточно: глядачі почали вважати її емоційно нестабільною й безвідповідальною.

Багато хто з шанувальників серіалу писав, що Зеррін сама створює всі свої трагедії, а потім виставляє себе жертвою. Замість того, щоб діяти, вона тікає — від правди, від любові, від себе. У результаті — героїня, яку спершу підтримували, стала однією з найбільш суперечливих у серіалі.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чим здивує другий сезон турецького серіалу Далеке місто: чи вистоїть кохання Джихана і Альї та чи наважиться Кайя зрадити власну родину

Новини по темі