Українці найбільше довіряють новинам на каналі 1+1
Про це свідчать результати соціологічних досліджень.
1+1 очолив рейтинг телеканалів із найбільшим рівнем довіри. Про це свідчать результати соціального дослідження, оприлюдненого Центром соціальних та маркетингових досліджень Социс. Згідно з ними, частка українців, які довіряють новинам на каналі 1+1 становить 45,2%, що значно перевищує показники найближчих конкурентів.
Про високий рівень довіри свідчать і показники телеперегляду програм інформаційного блоку. За результатами перших 10 тижнів 2019 року частка телеканалу 1+1 за аудиторією 18-54 (Україна) становила 10.3%. Середньодобове охоплення аудиторії каналу становило близько 12.5 млн глядачів, а загальне охоплення за період склало 31 млн телеглядачів (4+ Україна). Це найвищий показник серед усіх телеканалів.
Згідно з показниками телеперегляду, ТСН є найрейтинговішими новинами на українському телебаченні. Основний випуск ТСН (понеділок-п’ятниця, 19:30) лідирує у телеперегляді серед глядачів 18-54 (Україна) з рейтингом 4.9% та часткою 14.3%. Загальне охоплення всіх випусків ТСН за перші 10 тижнів року перевищило 27 млн глядачів – це більше ніж 80% телевізійної аудиторії (4+ Україна).
ТСН. Тиждень – найрейтинговіші підсумкові новини, програма лідирує з рейтингом 5.5% та часткою 14.3% за аудиторією 18-54 (Україна). Програма також має найбільше охоплення аудиторії серед конкурентів, з початку року воно перевищує 18 млн глядачів (4+ Україна).
Крім того, програма Право на владу є одним з найпопулярніших політичних шоу на українському телебаченні. У 2019 році програма продемонструвала нові рекордні показники: випуск від 28 лютого зібрав найбільшу частку за весь час виходу програми – 14.2% за аудиторією 18-54 (Україна) та 21.1% – серед широкої аудиторії 18+ (Україна).
Програма журналістських розслідувань Гроші також демонструє високі результати телеперегляду. Середня частка з початку 2019 року становила 10.1%, а випуск від 18 лютого зібрав найвищий для програми показник з 2015 року – 12.8% (18-54, Україна).
Загальнонаціональне соціальне дослідження було проведено Центром соціальних та маркетингових досліджень Социс з 5 по 10 березня 2019 року. У ньому взяли участь 2 000 респондентів в усіх областях України (без врахування населення АР Крим та окупованих територій Донецької та Луганської областей). Вибірка репрезентативна для населення України віком від 18 років за такими показниками як стать, вік, тип поселення та область проживання.