Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Українці позмагаються зі штучним інтелектом у новому проекті 1+1 media

креативні люди, команда
1+1 media представили революційний проект «Mind Contest: Люди проти машин».

Сьогодні, 19 листопада, компанія 1+1 media оголосила про проведення батлу між людьми та машинами – «Mind Contest: Люди проти машин». Це унікальний проект-експеримент, і його мета – перевірити гіпотезу про те, що штучний інтелект може протистояти людському та самостійно створювати не менш оригінальний контент.

«Ми цінуємо людей ідей і хочемо дати змогу креативній індустрії зійтись в батлі з нейромережею та нарешті перевірити, чи справді роботи здатні замінити людей творчих професій на ринку праці у найближчому майбутньому, або це все-таки міф. Долучайтеся до проекту, якщо ви не боїтеся стати суперником штучного інтелекту та відстояти звання людей-креаторів», – наголосила Світлана Павелецька, ментор проекту «Mind Contest: Люди проти машин» та директорка з маркетингових комунікацій групи 1+1 media.

Членами журі проекту стали керівник «Телевізійного бізнесу» 1+1 media, генеральний продюсер каналу 1+1 Максим Кривицький, головний продюсер розважальних програм каналу 1+1 Ольга Слісаренко, креативний продюсер управління розважальних програм каналу 1+1 Ксенія Чорна, письменниця, сценаристка, співачка, журналістка, телеведуча Ірена Карпа, режисер та кліпмейкер Любомир Левицький.

Ментори проекту – Світлана Павелецька, директор з маркетингових комунікацій 1+1 media, та Анна Ткаченко, керівник 1+1 Digital та Інновації.

Реалізація проекту відбуватиметься у декілька етапів:

У першому етапі 1+1 media та журі шукатимуть учасників для формування Л-команди – контентмейкерів, що наважаться позмагатися з нейромережею. На основі поданих заяв журі відберуть до 12 учасників, які будуть розділені на декілька суперкоманд. Заповнити заявку на участь в проекті можна до 29 грудня 2019 року тут.

У другому етапі команди людей та нейромережа будуть працювати над реалізацією власної ідеї. Задача кожної команди людей ‒ створити тизер до вигаданого серіаліті, який змагатиметься з тизерами, згенерованими нейромережею. Шанси на виграш рівні: кількість ідей від нейромережі буде дорівнювати кількості ідей від команд людей. Для забезпечення конфіденційності та нерозголошення авторства з учасниками буде підписано угоду, яка гарантуватиме збереження таємниці змісту ідеї та її реалізації до фінального етапу. Список учасників Л-команд буде оголошено 16 лютого 2020 року.

Під час роботи над ідеями та тизерами учасників Л-команд будуть підтримувати й консультувати ментори проекту.

Третій і фінальний етап проекту відбудеться 18 квітня 2020 року в Києві, де для журі та глядачів батлу будуть презентовані тизери, створені Л-командами та нейромережею, але без зазначення авторства. Журі разом із присутніми гостями фінального заходу шляхом голосування оберуть фаворита і лише після цього дізнаються, хто його творець – людина чи машина.

Команда переможців проекту отримає фінансову винагороду у розмірі 100 тисяч гривень. У випадку перемоги нейронної мережі кошти підуть на благодійність.

«Ми з членами журі вже в очікуванні робіт учасників та усвідомлюємо відповідальність за підбір команд, що матимуть змогу позмагатися зі штучним інтелектом. При оцінці робіт у фіналі журі не знатимуть, який із тизерів належить людям, а який – нейромережі. Тому бажаю успіхів, переможе найкращий!» – розповів Максим Кривицький, голова журі, керівник «Телевізійного бізнесу» 1+1 media, генеральний продюсер каналу 1+1.

Ідея використання нейронної мережі була запропонована креативним агентством TABASCO. 1+1 media взяла її до подальшої самостійної розробки та трансформувала в концепт проєкту «Mind Contest: Люди проти машин».

Створенням та програмуванням нейронної мережі займається IT-компанія «Kazkar.com», яка протягом всього змагання буде комунікувати від сторони нейромережі.

«Ми маємо навчитись використовувати штучний інтелект не для того, щоб замінити себе, а щоб самим стати краще. Людина не в змозі опрацювати величезну кількість інформації без допомоги: технології стають все доступнішими, а творчість машин все більш реалістичною. Для нас це сигнал, з одного боку, вчитись критично сприймати інформацію, а з іншого – підвищувати планку креативності. І тут машини допоможуть передусім як інструменти», – коментує Дмитро Федюков, Head of «Kazkar.com».

Над створенням проморолику працювала команда «1+1 Promo», а візуальним образом проекту та сайтом займалися команди «1+1 Promo» та «1+1 Digital». Дивись відео:

Стеж за сторінками проекту у Facebook та Instagram, а також спробуй офіційну Instagram-маску «Mind Contest: Люди проти машин» за посиланням.

2019-11-19
Новини
Новини