Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Весняний сезон 2019 став рекордним для телеканалу Бігуді

Цієї весни телеканал досяг найвищих рейтингів у своїй історії.

Весняний сезон став рекордним у встановленні власних рейтингових показників для жіночого розважального телеканалу «Бігуді». Канал, що входить до складу групи 1+1 media, протягом трьох місяців досяг одразу трьох значних показників за різними аудиторіями.

У період з березня по середину травня канал показав найвищі рейтинги у своїй історії – частка телеканалу за аудиторією «Вся Україна, 18-54»  досягла 0,7%, а за аудиторією «Жінки, 18-54» ‒ 1%. Крім того, за аудиторією «Вся Україна, 18-54» середньодобова тривалість перегляду каналу становила 50 хвилин, а за аудиторією «Жінки, 18-54» ‒ 1 год 1 хв. Вперше для каналу позначка сягнула більше однієї години перегляду на добу.

«Зростаюча рейтингова динаміка показників «Бігуді» доводить нам, що експеримент з трансляцією індійських серіалів був позитивно сприйнятий глядачами. Від сезону до сезону аудиторія каналу продовжує збільшуватися, підтверджуючи, що при формуванні програмної сітки команді вдається чітко влучити в її потреби», ‒ прокоментувала Іванна Найда, генеральний продюсер нішевих каналів 1+1 media.

2019-06-03