«Голос країни-7» став найбільш рейтинговою розважальною програмою з початку року

Голос країни
«Голос країни-7» став найбільш рейтинговою розважальною програмою з початку року

У неділю на телеканалі «1+1» відбувся грандіозний фінал сьомого сезону.

Поделиться:

телеглядачі шляхом телефонного і смс-голосування визначили кращого вокаліста України. Ним став 33-річний священик і багатодітний батько з Березані Олександр Клименко, який у суперфіналі виконав композицію «Материнська любов».

Фінальний випуск «Голосу країни-7» пройшов з високими показниками та зі значним відривом лідирував у слоті показу. Так, доля програми склала 19.0% (18-54, Україна) та 19.1% (18-54, 50+), а рейтинг – 6.2% (18-54, Україна) та 5.9% (18-54, 50+).

Таким чином, фінал «Голосу країни-7» став одним з найуспішніших за показниками телеперегляду за всі сезони проекту.

Крім того, «Голос країни-7» став найбільш рейтинговою розважальною програмою з початку року на українському телебаченні.

 

Середня доля сьомого сезону головного вокального проекту країни перевищила показники попередніх років та склала рекордні 19.4% за аудиторією 18-54 у містах з населенням більше 50 тис. За аудиторією 18-54 (Україна) середня доля склала 18.3%, поступившись лише показникам першого сезону проекту у 2011 році.

 

В середньому кожен випуск подивилися близько 2.8 млн глядачів (rat#, 4+ Україна), а всього за сезон з програмою контактувало понад 22,5 млн осіб (cov#, 4+ Україна).

 

Нагадаємо, Отець Олександр з команди Тіни Кароль завоював горде звання «голосу країни» і квартиру в Києві, а пісню, тримісячну ротацію на радіо «Хіт ФМ» та кліп віддав суперфіналістці Інгрет Костенко з команди Потапа. Також за звання кращого вокаліста змагалися Віра Кекелія з команди Сергія Бабкіна та Анна Кукса з команди Джамали.

Справжнім відкриттям сезону стали легендарна українська виконавиця Katya Chilly, романтичний Роман Дуда, талановита Віра Кекелія та тендітна Інгрет Костенко, які стали улюбленцями глядачів та спричинили справжній фурор в мережі. Їхні виступи в рекордно короткий час зібрали мільйони переглядів на Youtube.

Нагадаємо, виробництвом проекту «Голос країни» займається «1+1 Продакшн».

Новости по теме