Що робити, коли ви незадоволені сервісом закладу

Поганий сервіс: що робити, коли ви незадоволені сервісом закладу
Читайте поради, як захистити свої права споживача

Чи варто залишати чайові, якщо обслуговування залишає бажати кращого.

Поделиться:

Більшість українців, отримавши рахунок в ресторані, відчувають себе розгублено, адже не знають, скільки чайових варто залишити.

На відміну від багатьох країн, де чайові включаються в рахунок, в Україні фіксований відсоток є лише в елітних ресторанах. Найчастіше розмір чайових не вписується у рахунок. Винагорода вітається, однак залишається на розсуд відвідувача.

Проте часто при проведення бенкетів відсоток за обслуговування все ж включається в рахунок.

Прийнято залишати офіціанту 8-10% відсотків від суми замовлення, але все залежить від вашого бажання.

На розмір чайових впливає багато факторів. Адже відвідувачам закладів часто доводиться ставати свідками недбалості персоналу чи неприємної атмосфери в закладі. Українські споживачі зіштовхуються з тривалим очікуванням замовлення, поганим обслуговуванням та неввічливістю персоналу.

via GIPHY

Якщо після відвідування закладу ви залишилися незадоволеними, не потрібно все пускати на самоплив. Ваші побажання та пропозиції лише покращать сервіс та піднімуть рейтинг закладу.

Якщо вам не до вподоби обслуговування, кухня чи атмосфера закладу, спочатку варто зробити зауваження офіціанту. Якщо він не вирішив проблему з адміністратором, варто поспілкуватися з керівництвом.

Залиште запис у книзі скарг, адміністратори зобов'язані її переглядати, тому ваші побажання не залишаться непоміченими.

Якщо ви користуєтеся мобільними додатками, які дозволяють знаходити нові заклади з рекомендаціями відвідувачів (Foursquare, Whrrl, Gowalla), обов'язково залиште запис з описанням проблеми.  

Ви також можете подати письмову заяву у Державну інспекцію України з питань захисту прав споживачів. Це найголовніша інстанція, яка контролює якість наданих послуг.

Наостанок, не соромтеся відмовити офіціанту у чайових, якщо вважаєте що сервіс на низькому рівні. Ви не зобов'язані платити за дискомфорт. Більш того, фінансова мотивація завжди є рушійною силою у покращенні обслуговування в закладах.

Щоб дізнатися більше про найкращі заклади України дивіться реаліті-шоу Найкращий ресторан з Русланом Сенічкіним.