Безнадійна погоня за квитками на потяги Укрзалізниці: хто їх розкуповує та з чим це пов'язано
Чому немає квитків на поїзди Укрзалізниці: усі деталі
Пасажири продовжують скаржитись на сервіс Укрзалізниці. Основна причина — повна відсутність квитків, навіть якщо намагаєшся купити їх за кілька тижнів до поїздки. Все даремно, бо їх і тоді вже немає — ні в додатку, ні в касі вокзалу. Хто ж забирає всі місця? Чому такий дефіцит на квитки й хто їх розкуповує, намагались розібратись у Сніданку з 1+1, що виходить у будні з 06:30 до 09:30 на телеканалі 1+1 Україна.
Хто розкупив всі квитки на поїзд
Шалена дискусія в соцмережах не вщухає і досі — де всі квитки на поїзди Укрзалізниці?. У коментарях такі пошуки вже назвали — полюванням за квитками, до того ж додали, що безнадійним. Адже історій про невдалу покупку квитків чимало: починаючи тими, що навіть працівники Укрзалізниці не встигають придбати собі квиток і закінчуючи повідомленнями пасажирів, які пишуть, що їх треба встигнути взяти за кілька місяців.
При покупці квитків в додатку Укрзалізниці, на пасажирів чекає оновлення — автовикуп. Це ноу-хау від Укрзалізниці, яке допомагає швидше купувати квитки. Воно працює тільки тоді, коли вже немає квитків на потрібний маршрут. Варто лише увімкнути цю функцію і додаток сповістить, коли з'явиться вільне місце або хтось здасть квитки на ваш поїзд. Та, за словами пасажирів, це оновлення не завжди працює й не допомагає розв'язати проблему відсутності квитків.
Теорій щодо такого дефіциту квитків теж чимало. Основною, за версією пасажирів, залишається — робота перекупів, які купують квитки десятками, а потім їх продають в три рази дорожче, тому їх так критично й не вистачає. Друга теорія — це любов до поїздок на самоті, тобто люди купують відразу 4 місця в купе аби почуватися краще в поїздці. Або, як розповідає один з лайфхаків Tik Tok, пасажири купували одразу всі місця в купе і просто здавали зайві три квитки назад за 15-20 хвилин до відправлення — і таким чином теж подорожували на самоті.
Ще одна можлива причина відсутності квитків — це подорожі з тваринами, а саме викуп додаткових місць. Наприклад, пасажирка Аня Мартищук так робить, коли подорожує зі своїм пухнастим улюбленцем, аби не заважати іншим пасажирам:
«Коли ми сідаємо в поїзд, він десь може нявкати, адаптовуватися, лазити десь, можливо, ну до двох-трьох годин подорожі. Я розумію, що це буде некомфортно іншим пасажирам і я традиційно викупляю ці квитки».
До того ж правила Укрзалізниці зобов'язують власників, що подорожують з великими собаками, купувати усе купе. Щодо інших тварин — це за бажанням власників, аби лише всі пасажирам у вагоні було зручно.
З чим пов'язаний такий дефіцит
Попередньо, керівник пасажирського напряму Олександр Перцовський у коментарі для ТСН розповідав, що основною проблемою для Укрзалізниці станом на зараз є брак пасажирських вагонів попри великий попит купівлі квитків. Через такий великий попит, Укрзалізниця була змушена виокремити дві групи людей, які можуть отримати квиток першочергово — це діти та військові. Саме військові можуть купити квиток без черги через окремий сервіс на сайті Укрзалізниці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Шалена дискусія в соцмережах: чим закінчився новий скандал в Укрзалізниці, коли чоловік купив квиток у жіночий вагон