Щоб показати зсередини, з якими проблемами щодня стикаються кондуктори, та спонукати пасажирів бути більш ввічливими у громадському транспорті, журналістка Сніданку з 1+1 Ірина Гулей на день стала працівником столичного трамваю.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як це: Вперше побувати у Нью-Йорку

Виявляється кожен кондуктор має чималий план із продажу квитків, який має неодмінно виконати, аби отримати свою зарплатню. Тому іноді в них немає навіть 5 хвилин на перепочинок. Щодня їм доводиться комунікувати щонайменше як із півтисячою пасажирів, серед яких є нахаби, волоцюги, нетверезі та «зайці». Тому нерідко кондуктори стають об’єктами агресії чи образ.

Щоб обслужити пасажирів, майже весь робочий день кондуктори працюють на ногах, долаючи за зміну приблизно 4 км салоном трамваю. Виявляється, для працівників громадського транспорту є навіть тренінги, на яких вчать тримати рівновагу під час руху трамваю, щоб не отримати серйозних травм.

«Для мене робота над цим експериментом стала суцільним відкриттям. Проте найскладнішим для мене виявився ранній підйом, адже перший виїзд з ДЕПО вже о 4.00. Крім того, буває що кондуктори працюють у «розірвані» зміни, і робочий день закінчується о 22.00. Я часто спостерігала за кондукторами в громадському транспорті, бачила, як їм увесь час доводиться проштовхуватись крізь натовп у салоні, та терпіти лайку на свою адресу, але тільки після цього експерименту я справді зрозуміла, наскільки їм важко», - розповідала Ірина Гулей та закликала з повагою ставитися до роботи кондукторів і частіше усміхатися.

Такий експеримент не був останнім, адже відтепер Ірина Гулей, яка звикла мандрувати із рубрикою Мій путівник, починає подорож не містами, а професіями. У планах журналістки спробувати себе на місці бібліотекарки, пожежника, двірника, продавця та доярки.

Стежте за перевтіленнями Ірини Гулей у Сніданку з 1+1 по буднях із 6:30.