19 червня креативні агентства Banda Agency та Republique отримали нагороду найпрестижнішого фестивалю реклами у світі - бронзового лева Cannes Lions. Українці здобули перемогу в категорії Design Lions за проект, що був створений ними до Євробачення-2017. Вперше креативність українців у сфері дизайну відзначили такою значущою нагородою. Проект-переможець має назву Celebrate Diversity (Святкуй різноманітність). Він представляє собою традиційне українське намисто, де кожна намистина має свій візерунок.

Одразу після отримання нагороди співзасновник Banda Agency Павло Вржещ дав 1plus1.ua ексклюзивне інтерв'ю, де розповів про складнощі під час роботи над проектом та свої емоції під час нагородження.

фото @ain.ua

"Зробити дизайн для масової аудиторії Євробачення було складно. Відчуття світового визнання до нас прийшло, коли отримали Гран-прі престижної дизайн-премії Red Dot Award. Приємно, що журі – найкращі у світі дизайнери – оцінили нашу роботу.

Каннські Леви – це визнання високого рівня, це чергове підтвердження того, що наш проект демонструє сучасні світові тренди, що це стиль, який розвиває смак .

Україна ще ніколи не отримувала Левів за рекламу та дизайн. І перемога на фестивалі означає для нас те, що ми йдемо правильним шляхом, - поділився Павло.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна вперше отримала нагороду на Cannes Lions за дизайн

Я впевнений, що українські креативники можуть конкурувати із зарубіжними. Ми брали участь у тендерах і завжди перемагали. Український креатив конкурентоздатний і значно кращий, ніж ми звикли про нього думати. Просто ми самі не завжди в нього віримо. Але вже виросло багато спеціалістів, які створюють сильні роботи світового рівня. Думаю, з часом таких нагород, як Каннські Леви в українців буде все більше і більше».