Проект першого в Україні Музею новин став переможцем премії European Excellence Awards 2017 – найпрестижнішої нагороди сфери зв’язків із громадськістю та корпоративних комунікацій у Європі.

Інноваційний український проект змагався в категорії Східна Європа, а першість конкурсу виборов у таких номінантів, як: Miratech, Hope for Mundial Association, KPMG Poland, The Employers of The Republic of Poland. 

Переможці European Excellence Awards 2017 були оголошені вчора, 30 листопада, на церемонії нагородження у Гамбурзі.

Музей новин – масштабний культурно-освітній проект, який, показавши сучасну історію очима ТСН, став найпопулярнішою музейною подією в історії України. 

Проект творив для телебачення новий підхід до безпосереднього спілкування із глядачами. Його експозиція складалася із 10 залів з інтерактивними зонами, які розповідали про те, як створюються новини, як вони впливають на життя своїх героїв і суспільства в цілому, розкрив таємниці рейтингів, презентував унікальні експонати часів здобуття незалежності, а також представив 100 головних новин України за останніх 25 років.

Музей новин був реалізований агенцією Gres Todorchuk PR разом із 6 командами запрошених спеціалістів до 20-річчя ТСН на замовлення 1+1 медіа. За 3 тижні роботи виставки в Мистецькому арсеналі її відвідало понад 100 000 відвідувачів.