Спецвипуск ТСН став найрейтинговішою програмою у день президентських виборів

ТСН
19:30
Щодня на YouTube
Спецвипуск ТСН став найрейтинговішою програмою у день президентських виборів

У день виборів президента України зі студій просто неба новини вели одразу троє ведучих.

Поділитися:

Спецвипуск ТСН «Вибір країни», який 31 березня о 19.30 вийшов в ефірі «1+1», став найрейтинговішою програмою дня на українському телебаченні. У день виборів президента України зі студій просто неба новини вели одразу троє ведучих – Алла Мазур з Майдану Незалежності, Лідія Таран – з Центрвиборчкому, Наталія Мосейчук – з даху столичного хмарочосу. У прямому ефірі після закриття виборчих дільниць ТСН оголосила результати власного екзит-полу, а гостям програми стали найбільш авторитетні експерти, політики, а також кандидати у президенти. Над випуском протягом чотирьох місяців працювало понад 80 людей.

Програма очолила ТОП за аудиторією 18-54 з рейтингом 6.1%/5.9% (Україна/50К+), а також була першою за широкою цільовою аудиторією 18+ з рейтингом 6.8%.

Спецвипуск ТСН «Вибір країни» також впевнено лідирував у слоті показу: частка випуску за аудиторією 18-54 становила 18.5%/18.2% (Україна/50К+), серед глядачів аудиторії 18+ частка склала 16.6%.

Охоплення випуску о 19:30 становило 7.6 млн глядачів (4+), що суттєво перевищило показники всіх інших програм у цей день. Загальне охоплення всіх випусків ТСН у день виборів склало 11 млн глядачів (4+).

Семигодинний марафон без перерви транслювався у соціальних мережах ТСН. Менше ніж за півдоби він зібрав майже 800 тисяч переглядів в YouTube, а стріми на Facebook у сукупності подивилися понад 730 тисяч разів.

Що відбувалось за лаштунками знімального процесу, дивіться у відео.

Зазначимо, одразу після закриття виборчих дільниць о 20.00 ТСН оголосила результати власного екзит-полу, який на замовлення каналу «1+1» спільно провели дві авторитетні дослідницькі компанії -  Kantar TNS та Info Sapiens. Методом особистого інтерв’ю було опитано 20 тисяч респондентів, віком від 18 років, на виході з 600 виборчих дільниць по всій території України (окрім спеціальних та закордонних дільниць). Згідно з результатами, до другого туру Президентських виборів виходить Володимир Зеленський, якому віддали свій голос 30,1% опитаних, та Петро Порошенко, за якого проголосували 18,5% опитаних. Далі у рейтингу – Юлія Тимошенко (14,0%), Юрій Бойко (9,1%), Анатолій Гриценко (7,6%), Ігор Смешко (6,6%). Теоретична похибка вибірки становить не більше 0,7%. Методологія дослідження розроблялася згідно міжнародних стандартів, з урахуванням багаторічного досвіду працівників обох компаній у проведенні екзит-полів під час попередніх виборів в Україні.

Нагадаємо, «1+1» очолив рейтинг телеканалів із найбільшим рівнем довіри. Згідно з результатами соціального дослідження, оприлюдненого Центром соціальних та маркетингових досліджень «Социс», частка українців, які довіряють новинам на каналі «1+1» становить 45,2%, що значно перевищує показники найближчих конкурентів.

Показники розраховані на основі попередніх даних. Дані дослідження ТВ аудиторії належать ІТК; оператор панелі – Nielsen; моніторинг – Комунікаційний Альянс. Дані надані телеканалом 1+1. Показники розраховані для цільових аудиторій: 4+ (Україна), 18+ (Україна) та 18-54 (Україна/50К+). Детальніше по показникам та визначенням цільових аудиторій у глосарії ІТК.

Новини по темі