Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Міфи про парфуми: чим насправді відрізняються чоловічі та жіночі аромати (розказує парфумер)

Чи справді якісні парфуми коштують завжди дорожче? Як правильно обрати свій аромат? Сьогодні руйнуємо стереотипи у парфумерії.

Парфумер, парфумерний критик і ольфактолог Роман Зубченко у сюжеті для програми "Твій день" розповів про найпопулярніші стереотипи щодо ароматів, які часто бентежать покупаців при виборі парфума. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стереотипи в макіяжі: візажист розвінчує 5 міфів про косметику

СТЕРЕОТИП 1. На тілі і у тестері однаковий аромат.
Тільки, коли ми вдягаємо на себе аромат, розпорошуючи його на тіло, розпочинається процес нагрівання певних інгредієнтів і вивільняються аромамолекули. Таким чином відбувається поєднання нашого природнього аромату тіла і штучного, який ми нанесли. Саме за кілька хвилин після цього парфумерна суміш перетворюється на справжні парфуми. Тобто одні й ті ж парфуми звучать на кожному по-різному.

парфумер

СТЕРЕОТИП 2. Висока ціна парфуму гарантує його якість.
Насправді, головне в парфумерній композиції – це наскільки якісні інгредієнти використані і наскільки якісно зроблена робота парфумера та команди, що за ним стоїть. Якісні парфуми можна знайти у будь-якій ціновій категоріії: як в мас-маркеті, так і в нішевій парфумерії. Головне – це як поєднується цей аромат з вами та чи відповідає тим вимогам, які ви ставите до своїх парфумів.

Хороші парфуми – це ті, які відповідають вашому стилю життя.

СТЕРЕОТИП 3. На кожен сезон потрібен окремий аромат.
І так, і ні. Є поняття сучасного парфумерного гардеробу: це серія парфумів, яку ви вибрали самі або за допомогою професійного консультанта. І це серія ароматів, яка відповідає вашому стилю життя. В ній, як правило, є і діловий аромат, і вечірній, і екстравагантний. А можна знайти аромат, який ідеально вас втілює, ваш парфумерний ольфакторний потрет. Сьогодні пропозицій так багато, що дуже важно визначитися з якимось одним.

Орієнтуйтеся на ті парфуми, що створюють вам відчуття щастя.

СТЕРЕОТИП 4. Є парфуми виключно для жінок і виключно для чоловіків.
Направді це не так, аромати не мають статі. Ми не можемо у сліпих тестах визначити де чоловічий, а де жіночий. Ми визначаємо це, вписуючи аромат у певний культурний підтекст. Тобто в нашому суспільстві прийнято так і ми визначаємо це відповідно. Ми розпізнаємо для себе певні маркери, на які реагуємо. Насправді в чоловічих ароматах дуже багато квітів, хоча ми зазвичай у нашому культурному контексті визначаємо, що квіти більше пасують жінкам.

Зубенко парфумер

Конвалії, лісові фіалки — все це входить у склад чоловічих парфумів спортивного спрямування. Сучасні жінки дуже люблять брати парфуми, які призначені зазвичай для чоловіків. Ці парфуми терпкуваті, травянисті, деревні. Доволі часто аромати жіночі та чоловічі відрізняються виключно дизайном. Вибирайте парфум по собі.

СТЕРЕОТИП 5. Якісної української парфумерії не існує.
Що думає про цей міф парфумер та ольфактолог Богдан Зубченко, дивіться у відео шоу "Твій день" від 2 червня.

2021-06-02
Новини
Новини