Гість “Пісні мого життя” Євген Таллер за лаштунками проєкту про те, чи існують ідеальні інфлюенсери, та який контент найпопулярніший в Україні (ексклюзив)

Пісня мого життя
21:00
Щонеділі
Гість “Пісні мого життя” Євген Таллер про те, чи існують ідеальні інфлюенсери, та який контент найпопулярніший в Україні

Герой проєкту “Пісня мого життя” Євген Таллер ексклюзивно розповів про правила, яких слід дотримуватися інфлюєнсерам, та зміну попиту на ресторани серед українців.

Поділитися:

Сьогодні на телеканалі “1+1 Україна” глядачі змогли побачити прем’єру 5 випуску “Пісні мого життя”, ведучою якого є Катерина Осадча. Гостем проєкту став засновник агентства інфлюенсер-маркетингу, ресторатор та режисер Євген Таллер. Ексклюзивно для сайту 1+1 він розповів про те, чи існують ідеальні інфлюенсери, який контент найпопулярніший в Україні, та як повномасштабна війна змінила підхід до закладів харчування.

Як засновник агентства інфлюенсер-маркетингу “WhyNot? Enot” чи вважаєте ви, що в медійному просторі можуть існувати ідеальні інфлюєнсери? 

Я вважаю, що в нашому сучасному суспільстві взагалі немає нічого ідеального, тому що через великий потік інформації, ніхто не може бути догмою. 

Що б ми не робили, все одно будуть різні думки, і це нормально, якщо не вдаватися до Cancel culture (культури скасування — ред.), яка зараз дуже популярна. Люди, не розбираючись, кенселять все. Навіть тих, хто просто щось не так сказав. 

Питання ідеальності зараз не відповідає сучасним реаліям, але певний час я також жив цим уявленням. Мені здавалося, що у всіх сферах потрібно все робити або ідеально, або ніяк. Але з часом я зрозумів, що ідеальне може бути ворогом хорошого. Краще зробити добре, ніж, як тобі суб’єктивно здається, ідеально, адже для всіх воно таким все одно не буде.

Чи розповідаєте ви клієнтам, з якими працюєте, щось на кшталт заповідей інфлюенсера? Яких правил обов’язково радите дотримуватися в медіапросторі? 

Правила точно є, але дотримуватися чи не дотримуватися — це рішення інфлюенсера. 

Звісно, треба слідкувати за екологічністю у виборі партнерів, з якими ти працюєш, і тем, які ти транслюєш у своєму блозі, тому що, маючи певну аудиторію, ти несеш перед нею відповідальність.

Інфлюенсерів, які притримується цих правил, звертають увагу на те, з ким співпрацюють, від чого треба відмовлятися і що не треба рекламувати, більшість. Але завжди є ті, до кого можуть прийти клієнти, яким відмовили свідомі інфлюенсери.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Юрій Горбунов у проєкті “Пісня мого життя” розповів, як композиція Ірини Білик допомогла йому розпочати кар’єру на телебаченні

Що цікавить українців? За рахунок якого контенту інфлюенсери здобувають популярність?

Це був, є і завжди буде розважальний контент. Він у будь-якому випадку завжди на першому місці, тому що дає ті емоції, які відволікаю від будь-яких проблем та стресів. 

Не можна забувати контекст, у якому ми живемо, у нас війна, проте, коли хочеться кудись втекти від новин, цей контент дійсно допомагає. Розважальний контент — це також про широку аудиторію, тому що багато хто може впізнати в ньому себе. 

Ви також співвласник мережі ресторанів в Україні. Чи змінила, на вашу думку, повномасштабна війна рівень попиту на заклади харчування серед українців? 

Точно змінила. Мені здається, що війна в принципі змінила все. 

Якщо раніше, відкриваючи ресторани, доводилося думати в більшості про концепцію, і я розумів, що на цю концепцію знайдеться своя аудиторія, то зараз треба відштовхуватися від запиту, який є в цієї аудиторії. А запити — це точно не преміум сегмент, а доступна їжа. 

Цікаві формати, але, в першу чергу, доступні. Зараз фінансова спроможність не на тому рівні, на якому була до повномасштабної війни. Люди хочуть залишатися у цьому просторі у них не зникло бажання піти кудись на каву або на десерт, сходити в ресторан з друзями чи партнером, але обирають вони вже більш демократичні формати.

Які ваші улюблені українські артисти? Кого ви зараз слухайте? 

Мій плейлист на 99 відсотків складається з електронної музики, але якщо хочеться чогось нашого, я можу вмикати в машині на повну гучність пісні на кшталт: “Люблю тебе, маниш мене дурманиш”, “Доне моя, донечко” або “Сину, сину, сину, ангеле мій”. Мені ці пісні максимально піднімають настрій. Якщо почути градацію мого плейлиста від “ARTBAT” та “Polo & Pan” до Надії Шестак, то до мене можуть виникати запитання. 

Дуже круто, що зараз на українській сцені з’являються нові виконавці, зокрема, KOLA. Але залишаються й “ветерани” нашої сцени, наприклад, Дмитро Сергійович Монатік. Ще я обожнюю гурт “KAZKA”, заслуховую і їхні перші треки, і ті, що виходять зараз.

Як, на вашу думку, боротися з тим, що українці досі дивляться та слухають російський контент? 

Питання в тому, що коли ти починаєш боротися, це не працює. Якщо ти забороняєш, воно набуває нової хвилі популярності. Це можна пояснити на прикладі свята 8 березня. Минулого року намагалися пояснити, що це не про тюльпанчики і слова “Ви наші жіночки-квіточки”. Це день боротьби за права жінок. І що ми мали цього року — фури тюльпанів, усі жінки з цукерками. 

Неможливо щось заборонити, треба інвестувати з іншої сторони. Потрібно зробити модним і трендом своє, і тоді, коли люди зрозуміють, що українське — це класно, вони захочуть слухати і дивитися це. 

Важливо створити конференцію, бо якщо немає конкуренції, але існує заборона, саме цього буде хотітися найбільше. Ми можемо скільки завгодно принижувати людей, які вживаються цей контент, але це не працює.

Дивіться 5 випуск “Пісні мого життя” та не пропускайте нові випуски щонеділі о 21:00 на телеканалі “1+1 Україна”.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ганна Різатдінова у проєкті “Пісня мого життя” розповіла про перше невзаємне кохання та комплекси щодо зовнішності

Новини по темі