У 2017 році компанія 1+1 media розпочала соціальний челендж Естафета добра. Упродовж року за 246 годин корпоративного волонтерства реалізовано 18 заходів для тих, хто потребував допомоги. Першими в проекті взяли участь топ-менеджери та передали її одному з департаментів. Кожен підрозділ обирав певну добру справу, впродовж двох тижнів її реалізовував та передавав естафетну паличку іншій команді колег.
Це спричиняло певний азарт, адже ніхто не знав, хто стане наступним у цьому ланцюжку. За рік Естафета добра відвідала Київську дитячу інфекційну лікарню, Київський пансіонат ветеранів праці, Головний військовий клінічний госпіталь Києва, спеціалізований будинок дитини Київської області, притулок для безпритульных тварин благодійного фонду «Сіріус», центр соціальної опіки «Отчий Дім», Київський обласний соціальний центр «Мати та дитина разом», Київський військовий ліцей ім. І. Богуна, Міський центр крові у м. Київ та притулок реабілітації для ведмедів White Rock. Також волонтери провели освітні та культурні заходи для молоді з інвалідністю.
Фото: pixabay.com
«Це був своєрідний соціальний тімбілдінг кожного підрозділу. Співробітники взаємодіяли одне з одним у незвичних ролях та разом розділяли радість реалізованої доброї справи. Це ще більше згуртовує команду та залишає приємні емоції та спогади. Таким чином проект мав позитивний вплив не тільки на громаду, але і на волонтерів компанії», – говорить HR-директор 1+1 media Лариса Брувер.
У 2018 році до Естафети добра долучились соціально-відповідальні компанії. Першою продовжила ланцюжок доброти міжнародна компанія Syngenta в Україні. 92 співробітники взяли участь у 9 різноманітних ініціативах. Першими долучилися топ-менеджери, які спільно з партнером, арт-галереєю Garna Gallery, розписали стіни їдальні відділення токсикології Національної дитячої лікарні «ОХМАТДИТ».
Потім співробітники відвідали мешканців будинку літніх людей «Перемога», на території якого висадили дерева та квіти, встановили нові лавочки. Група колег-волонтерів з іншого відділу провела день у притулку для безпритульних тварин благодійного фонду «Сіріус», допомагаючи доглядати за тваринами. Небайдужі до довкілля поїхали до дендропарку «Диканька», де висадили понад 50 різних дерев. Співробітники з Білої Церкви, Корсунь-Шевченківського, Полтави та Дніпра організували низку заходів для дітей з дитячих будинків, соціальних центрів і допомогли їм відремонтувати будівлі та навести лад на території.
Далі естафетна паличка перейшла до державного підприємства НАЕК «Енергоатом». Корпоративні волонтери разом із батьками та персоналом Центру раннього розвитку для дітей із синдромом Дауна провели генеральне прибирання приміщення та навколишньої території Центру. До такої спільної трудотерапії були також залучені «сонячні» діти, які із захопленням допомагали дорослим мити кульки із «сухого» басейну, де вони постійно граються. Окрім того, співробітники компанії подарували дітям набори для творчості, а Центру – мийний пилосос.
Естафетну паличку перейняла мережа АЗК ОККО. Працівники присвятили соціальним ініціативам 248 волонтерських годин. Вони прибрали територію будинку для літніх людей у Київській області, який був після ремонту та закупили необхідні товари для їхнього користування. Також провели ремонтні роботи у центрі соціальної підтримки «Добре вдома» у місті Дніпро та привезли необхідні речі, щоб підготувати дітей Центру до 1 вересня. Третьою доброю справою стало відвідування дитячого будинку у місті Тульчин, де волонтери закупили та встановили дитячі гойдалки. У Харкові для обласного будинку дитини № 3 волонтери закупили й встановили 18 дитячих ліжечок.
Продовжуючи корпоративний ланцюжок доброти, 67 працівників міжнародної аудиторсько-консалтингової компанії EY в Україні взяли участь у п’яти соціальних ініціативах. Співробітники різних відділів запропонували отримувачів допомоги та виступили лідерами ініціатив, відповідальними за реалізацію і залучення волонтерів. Вони відвідали дитячий будинок у смт Ворзель, у якому мешкають малюки з інвалідністю, – встановили батут і подарували закладу розвивальні ігри. Наступним заходом став візит до самотніх людей похилого віку селища Кожанка, яким волонтери компанії привезли тонометри, навчили ними користуватися та допомогли по господарству. Невдовзі відвідали притулок для тварин «Артемон», де прибрали та полагодили вольєри, а також погодували і підстригли собак. Перед поїздкою волонтери організували в офісі лотерею та зібрали 5 350 гривень на корм для тварин. Продовжив естафету благодійний аукціон в офісі EY із 30 лотів співробітників. Зібрані 26 380 гривень передали фонду «Мама SOS», який опікується матерями та родинами, які потрапили у скрутне становище. На завершення волонтери провели спортивні естафети та закупили спортивне обладнання для вихованців підопічної Ушомирської школи-інтернату.
Своєю чергою виклик від компанії EY отримав агрохолдинг Астарта-Київ. До «Естафети добра» долучились 2 000 волонтерів з 9 регіонів України: Полтавська, Харківська, Вінницька, Хмельницька, Житомирська, Тернопільська, Черкаська, Чернігівська області та м. Київ. Представники компанії та громади організували заходи з облаштування громадських місць, провели ремонтні роботи, допомогли освітнім закладам, стали донорами крові, висадили дерева та ініціювали інші активності. В рамках 27 волонтерських проектів допомогу отримали 1 479 дітей, 863 людини похилого віку, а також 7 родин учасників АТО.
Ще однією компанією, яка доєдналась до всеукраїнської «Естафети добра», стала SoftServe. Співробітники у Львові, Києві, Дніпрі, Харкові, Івано-Франківську, Рівному, Чернівцях та Софії (Болгарія) організували низку благодійних заходів та фандрейзингових кампаній на підтримку проектів корпоративного Благодійного Фонду «Відкриті очі», а саме: відкриття простору для розвитку дітей з аутизмом у місті Івано-Франківськ та відкриття Кімнат позитиву у дитячих лікарнях міст Івано-Франківськ, Харків, Дніпро та Рівне. В рамках соціального проекту «Домашня опіка» благодійної організації "Карітас Україна" волонтери у Львові відвідали 50 самотніх пенсіонерів та людей з інвалідністю і ще 150 малозабезпечених людей похилого віку при монастирі, забезпечивши їх продуктовими наборами, засобами гігієни та речами першої необхідності. На цьому добрі справи команди SoftServe не закінчились. 33 співробітники відвідали ведмежий притулок «Домажир» у Львові, допомагаючи з облаштуванням території для 11 ведмедів. Продовжуючи заходи з допомоги тваринам працівники компанії організували благочинні книжкові ярмарки та продаж тематичних наліпок і вилучені кошти перерахували притулкам «Вірність» (м. Дніпро), «Котомати» (м. Київ) та «Центр поводження з тваринами» (м. Харків).
Наступною естафетну паличку отримала фармацевтична компанія «Фармак». Група активних відвідала притулок для безпритульних тварин благодійного фонду «Сіріус», допомогли у прибиранні території, звільнили площу для побудови нових вольєрів, утеплили місця для ночівлі собак сіном перед зимовими морозами, забезпечили усіх пухнастих мешканців водою, а також зібрали 200 кг гуманітарної допомоги: лікарські засоби, утеплювальні матеріали, корми та господарські вироби.
Міжнародна компанія Ашан долучилася до соціальної естафети з волонтерами одразу 9 міст України: Київ, Кривий Ріг, Дніпро, Запоріжжя, Харків, Чернівці, Львів, Одеса, Житомир. Наприкінці листопада співробітники зібрали бажання дітей із підшефних дитячих будинків та благодійних організацій-партнерів, і вже від 1-го грудня у кожному з 26 магазинів Ашан стояла ялинка, прикрашена іграшками-мріями. Протягом місяця кожен клієнт міг долучитись до акції, придбавши дитині подарунок, вказаний на іграшці, та залишити його працівникам, або ж передати особисто під час спільного візиту з командою волонтерів. Вдалося здійснити бажання 747 дітей з 15 дитячих будинків та 6 благодійних організацій.
«Ми натхненні тим, що ініціативу 1+1 media вже підтримали 8 соціально-відповідальних компаній і добрих справ в Україні стало ще більше. Проект корпоративного волонтерства об’єднав 5 160 співробітників, розповсюдившись на 13 областей України, щоб допомогти тим, хто цього дуже потребував. Це яскравий приклад того, як добрі справи здатні об’єднувати українські та міжнародні, державні та приватні компанії з різних сфер діяльності», - говорить керівник групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media Марина Гриценко.
Сьогодні «Естафета добра» зупинилася в мережі будівельних супермаркетів Леруа Марлен Україна. Саме вони розпочинають 2019 рік із добрих справ. Хто стане наступним у ланцюжку доброти – дізнаємося зовсім скоро.