Алла Мазур знову стала однією з найвпливовіших жінок і найвпливовішою телеведучою України

Ведуча 1+1 посіла гідне місце у рейтингу найвпливовіших жінок журналу Фокус.

Журнал Фокус 18 жовтня представив традиційний рейтинг «100 найвпливовіших жінок України». Всі учасниці списку були розподілені на категорії: «Лідери», «Кумири», «Стратеги», «Рульові», «Майстри» та «Бізнесвумен». Така концепція дозволила максимально точно відобразити різноманіття важелів впливу учасниць рейтингу.

Лідером у рейтингу серед усіх телеведучих-тележурналістів цього року, як і торік стала Алла Мазур – автор і постійна ведуча програми ТСН.Тиждень на каналі 1+1. Алла Мазур посіла 60-ту сходинку, таким чином вона піднялася у рейтингу на чотири сходинки вище ніж торік.

Рекордсменка нагород, володарка восьми телетріумфів, свої успіхи пов’язує з командою ТСН.Тижня. Щонеділі новини з Аллою Мазур дивляться 25 мільйонів телеглядачів в Україні.  Журналістські розслідування програми допомагають розпочати необхідні зміни в суспільстві.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Алла Мазур показала ніжні фото з сином

“Ми не лише інформуємо, спостерігаємо та занурюємося у суть того, що відбувається. Ми активно взаємодіємо з глядачами і цю нашу впливовість націлюємо на вирішення конкретних проблем, змушуємо ворушитися людей у владі. Саме таку журналістику прямої дії я вважаю дуже важливим трендом сучасних медіа ”  - вважає Алла Мазур.

На підтвердження цих слів Алла Мазур наводить приклади: дієві журналістські розслідування про життя слабочуючих людей у Херсоні, Дніпрі і Львові, про проблеми шкільного харчування та фальсифіковане масло. 

У список найвпливовіших також потрапили відомі українські бізнесвумен, журналісти, громадські діячки та спортсменки – Філя Жебровська, Єлизавета Юрушева, Ольга Кудіненко, Юлія Мостова, Алла Мазур, Соня Кошкіна, Джамала, ONUKA, Ольга Харлан, Еліна Світоліна, Марія Музичук, Дар’я Білодід, Валерія Заболотна, Христина Соловій, Катерина Загорій, Світлана Ройз, Ірина Данилевська та інші.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Алла Мазур: 10 фактів про телезірку, які відкриють її по-новому

ТСН.Тиждень найрейтинговіша підсумкова інформаційна програма на українському телебаченні: середній рейтинг продукту з початку 2018 року становить 3.9% по аудиторії 18-54 (Україна) та 3.8% по 18-54 (міста 50К+). Частка програми – 12.2%/12.7% (18-54 Україна / 18-54 50К+). Програма також охоплює найбільшу аудиторію серед підсумкових новин – загальне охоплення «ТСН-тиждень» з початку 2018 року склало майже 25 млн теглядачів (4+ Україна).

Більше новин