Ольга Сумська після ночі у вагоні без кондиціонера: «Люди добрі, це пекло, це страшні тортури». Укрзалізниця прокоментувала (відео)

Найактуальніша тема влітку ― подорож потягом без кондиціонера. Так для Ольги Сумської дорога з Кременчука до Києва виявилась справжнім пеклом.

У студії денного шоу "Твій день" на прямому зв’язку були актриса Ольга Сумська та керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський, у якого  ведучі денного шоу розпитали, чому досі Україною курсують потяги без кондиціонерів та коли ця проблема буде вирішена.

Для Ольги Сумскої подорож потягом виявилась справжнім пеклом. Вона їхала з Кременчука до Києва в період рекордної спеки. Про те, що вагон купе буде без кондиціонера, було зазначено у квитку, але акторка напису не помітила. Через це у 40 градусну спеку вона мусила поливатись водою протягом усієї ночі. Українська акторка дуже обурилась, мовляв, такі умови є знущанням не тільки для пасажирів, а й для провідників, які мусять щодня працювати в нестерпну спеку.

Люди добрі, це дійсно пекло. Прикро, що у 21 столітті в нас є такі вагони, де відбувається катування українців. А що робиться в локомотивних вагонах та як працюють провідники ― це ж страшні тортури. Уявіть собі, що таке зайти в вагон без кондиціонера, який стояв протягом дня під сонцем у 40 градусну спеку!

На це Олександр Перцовський відповів, що дійсно 60% потягів Укрзалізниці не мають кондиціонерів. Парк вагонів дуже застарілий і тривалий час не оновлювався, їх вік у середньому становить 32 роки. Більшість вагонів було виготовлено в часи, коли кондиціювання ще не було нормою.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖПравда та міфи про кондиціонери: чи можна отримати запалення легень і астму під час охолодження? (ВІДЕО)

Проте керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці стверджує, що в цьому році ситуація поступово виправлятиметься й почнеться будова станових вагонів українського виробництва. Вони будуть обладнані кондиціонерами з можливістю індивідуального налаштування режиму охолодження.

50 вагонів будуть проведені через капітальний ремонт власними силами Укрзалізниці. При цьому старі вагони також будуть облаштовані системами кондиціювання, включаючи плацкарти

Це все в планах, а поки що, як зазначила Ольга Сумська, єдиним виходом у цій ситуації буде поливати себе водою з пляшки. Залишити двері відчиненими на ніч не можливо, бо високий ризик пограбування. Тому вирішувати питання з "пекельними" подорожами треба якнайшвидше.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖЩо краще їсти та пити у спеку: поради відомого дієтолога щодо м'яса, солодощів та напоїв

Під час ефіру Олександр Перцовський зауважив, що, поки триває оновлення потягів Укрзалізниці, українців будуть ретельно інформувати про наявність кондиціонера у вагоні при купівлі квитка. Також бригаду провідників інформуватимуть про можливість пересадки пасажирів з застарілих вагонів в інші, обладнані кондиціонером, вагони. Звісно це буде важко зробити в пікові часи, коли всі місця будуть зайняті. В цьому разі перевага буде надаватися пасажирам з дітьми.

У найспекотніших вагонах, де відсутня система кондиціювання, буде безплатно роздаватися вода. На жаль, охолоджувати розпечені потяги перед посадкою пасажирів також неможливо через брак колонок, що охолоджують, але представник Укрзалізниці пообіцяв вирішення цієї проблеми також.

Усі роботи з оновлення потягів планується провести до 2023-2024 років при збільшеному фінансуванні Укрзалізниці.

Дивіться сюжет шоу "Твій день", як подорож потягом без кондиціонеру виявилася для Ольги Сумської справжнім пеклом:

Loading...

Більше новин