Соціальні мережі проекту «Голос країни» показали рекордний приріст аудиторії

Голос країни

У сьомому сезоні проекту кількість фоловерів сторінки «Голосу країни» в Instagram зросла більш ніж в 10 разів.

Поділитися:

З року в рік вокальний проект «Голос країни» на «1+1» приковує до телеекранів тисячі нових глядачів. Сьомий сезон проекту став рекордним за показниками приросту аудиторії в соціальних мережахЯк не втратити друзів після блокування ВК за весь час виходу проекту.

Так, кількість фоловерів в Instagram в кінці сьомого сезону склало 155 тисяч, продемонструвавши небувалий приріст більш ніж в 10 разів у порівнянні з попереднім сезоном.

Відео виступів учасників «Голосу країни 7» на каналі Youtube користувачі мережі також дивилися частіше. Кількість переглядів збільшилася майже в два рази в порівнянні з показниками минулого сезону і склало 156 мільйонів.

Найпопулярнішим стало відео виступу Katya Chilly з піснею «Світлиця», яке набрало 3,6 млн переглядів, і Олександра Клименка з композицією «Материнська любов», яке користувачі мережі подивилися 3,2 млн разів.

До каналу проекту в мережі Youtube приєдналося 133 тис нових користувачів, що майже в два рази перевищило приріст аудиторії минулого сезону. Зараз канал має 473 тисячі підписників.

На сторінку проекту в Facebook під час сьомого сезону також підписалося рекордна кількість користувачів - понад 11 тисяч.

Нагадаємо, фінальний випуск «Голосу країни-7» став одним з найуспішніших за показниками телеперегляду за всі сезони проекту. Найближчі відкриті кастинги наступних сезонів «Голосу країни» та «Голос.Діти» відбудуться в Києві 3-4 і 10-11 червня. Взяти участь можуть діти віком від 7 до 14 років і дорослі старші 18 років. Заповнити анкету можна на сайті.

Новини по темі