1+1 media спільно з L’Oréal Україна провели спортивний забіг онлайн

1+1 media спільно з L’Oréal Україна провели спортивний забіг онлайн

У період з 8 по 10 жовтня 1+1 media спільно з компанією L’Oréal Україна провели дистанційний корпоративний забіг, об’єднавши 200 бігунів з усіх куточків України.

Поділитися:

Група 1+1 media як соціально відповідальна компанія продовжує серію заходів, що мають на меті популяризацію здорового способу життя та корисних звичок серед працівників. Цього разу медіагрупа спільно з компанією L’Oréal Україна провели спортивний челендж «1+1 media&L’Oréal Run Cup», до якого долучилося 200 бігунів – працівників та їхніх рідних, які сумарно здолали 1000 км.

«1+1 media з 2017 року активно реалізовує стратегію з корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), спираючись на п`ять пріоритетних напрямів: щасливі співробітники, якісна освіта, здорова нація, чисте довкілля та захист авторських прав. Для нас важливо, аби всі проєкти в межах кожного з напрямів мали позитивний вплив, проте в умовах пандемії особлива увага приділяється підтримці фізичного та ментального здоров’я працівників. Адже саме здоровий дух у колективі дає змогу отримувати вражаючі результати та підкорювати найамбітніші вершини. Тішить той факт, що до нас приєднуються і партнери-однодумці, які дозволяють спільними зусиллями масштабувати наші ідеї», – розповідає Аліна Марценюк, керівниця групи з корпоративної соціальної відповідальності 1+1 media.

Для того, аби всі учасники змогли безпечно та комфортно подолати обрану ними дистанцію у 500 м, 1, 5, 10, 15 та 21 км, організатори забезпечили їх стартовими пакетами з правилами участі, спортивним спорядженням і косметичними наборами. Крім того, протягом 3-х днів спортсмени отримували цілодобову підтримку від координаторів та професійного тренера, а також у загальному чаті ділилися порадами одне з одним. Учасники бігли у зручний для них час, самостійно обирали маршрут, таким чином не перетинаючись між собою.

«Здоров’я наших співробітників – пріоритет №1 для компанії. Формат корпоративного забігу спільно з 1+1 media дозволив учасникам подолати дистанцію у безпечний для них спосіб – з рідними та друзями, без скупчення великої кількості людей.  Ми були дуже раді об’єднати зусилля з соціально-відповідальним партнером та заохотити співробітників до активного та здорового способу життя», – зазначає Катерина Ануріна, спеціалістка з корпоративних комунікацій L’Oréal Україна.

«1+1 media&L’Oréal Run Cup» не лише перевершив очікування організаторів, створивши справжнє спортивне ком'юніті, а й об’єднав родини плюсівців і колективи партнерів.

Нагадаємо, що з моменту впровадження карантинних обмежень в Україні, група 1+1 media реалізувала ряд спецпроєктів: 30-денний спортивний челендж #ПлюсиБіжать, програму ментального здоров’я «Work&Life Balance», «Тижні здоров’я» в медіагрупі та ряд корпоративних забігів. Крім цього, у жовтні 2021 року 1+1 media анонсувала старт масштабної інформаційної кампанії «Вакцинуйся. Разом ми сильніші», яка включатиме в себе тематичні ролики із залученням зірок «плюсів», що транслюватимуться в ефірі усіх телеканалів групи, регулярні публікації на підтримку теми, а також продовження інформування про необхідність вакцинації населення через найпопулярніші телевізійні майданчики – у випусках ТСН, «Сніданок з 1+1», «Твій день», «Право на владу», «Танці з зірками» тощо.

Довідка про L’Oréal:

L’Oréal – №1 косметична Група у світі. В унікальному портфоліо компанії — 35 взаємодоповнювальних міжнародних брендів. Обсяг продажів Групи у 2020 році сягнув 27,99 млрд євро, а в її штаті працює 85 400 осіб.  Як світовий лідер у сфері краси компанія L’Oréal представлена в усіх каналах дистриб'юції: на ринку товарів масового попиту, в універмагах, аптеках, салонах краси, точках безмитної торгівлі та електронній комерції. Понад 4000 спеціалістів відділу Досліджень та Інновацій розробляють косметичні засоби з огляду на якість, ефективність та безпечність — ключовий елемент стратегії L’Oréal. Зобов'язання у межах програми сталого розвитку «L'Oréal в інтересах майбутнього» охоплюють амбітні цілі до 2030 року та мають на меті залучити усю її екосистему заради створення більш інклюзивного та сталого суспільства.

Новини по темі