Кажуть, фестивалі в Каннах розписують у календарі таким чином, щоб вони не заважали туристичному сезону. Це особливо помітно на Каннському кінофестивалі, коли сонце – рідкість, а більшість часу натовп журналістів і кінокритиків стоять у чергах на сеанси під рясним дощем, із парасольками, купленими у підприємливих арабських чоловіків.

Гостям «Каннських левів» щастить більше – тут повноцінна середземноморська спека, уздовж набережної Круазетт туди-сюди бігає молодь на гіроскутерах, на Рю д'Антіб пані, які продають лавандове мило, ліниво «дмухають» на себе віялами та газетами, а біля легендарного ресторану Astoux et Brun, який славиться свіжими морепродуктами вже понад 60 років, в обідній час звично вишиковується черга. Розмірене життя курортного містечка по дотичній зачіпає фестиваль Cannes Lions, всі активності якого розташовані трохи ближче до моря, в знаному Палаці фестивалів.

Стрімко розлітаються гран-прі. Перший призер визначився в категорії Health & Wellness – журі відзначило ролик про людину, яка вижила б у будь-який автокатастрофі. Його створило агентство Clemenger BBDO Melbourne для австралійської кампанії дорожньо-транспортної безпеки.

У категоріях Glass, PRіOutdoor Lions премії зібрала чудова робота McCann New York, яку охрестили «Сміливою дівчинкою» – «дівчинка»-статуя стоїть на Уолл-стрит навпроти пам'ятника бика, що символізує фінансову міць США. Дівчинка ж уособлює міць girl power у бізнесі, біля підніжжя скульптури – табличка з написом Know the power of women in leadership (Пам'ятай про владу жінок у керівництві). Проект був ініційований корпорацією State Street Global Advisors, і покликаний боротися проти гендерної нерівності у великому бізнесі.

Ще одного Лева в категорії Outdoor отримала компанія Twitter – напередодні президентської передвиборної кампанії Twitter запустили серію плакатів, на яких перед зображенням чогось гаряче обговорюваного (чи-то зро, чи-то труби заводів, що димлять) був поставлений знак хештега. Мовляв, що б ви не обговорювали – обговорюйте це в Twitter.

Джерело фото: adweek.com

Категорія Print теж дізналася ім'я переможця – в сфері друкованої реклами Леви відзначили Burger King і їхні ресторани у вогні. Кокетливий меседж цієї кампанії, реалізованої агентством David Miami, полягав у тому, що ресторани Burger King горять частіше від інших, тому що в них готують популярні бургери на грилі. Той випадок, коли змогли і вдало пожартувати, і залишитися в рамках філософії клієнта.

Джерело фото: adweek.com

Очікуємо наступні нагороди!

Команда «1+1 media»