Попри те, що діджітал витісняє усі інші медіа-ресурси, увага до друкованої реклами не згасає. Днями у Каннах розподілили нагороди серед найкращих рекламних робіт у принті – володарі золотих і срібних Левів нижче.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Вони везуть в Україну Каннського лева: 3 резонансні роботи Banda Agency

Виділяй надзвичайне – Stabilo, DDB Duesseldorf

Маркером відомої німецької компанії Stabilo на чорно-білих старих фотографіях виділяли жінок – без маркеру ми би їх не помітили. Ці жінки, не зважаючи на те, що у світі в часи створення знімку панували чоловіки, грали неабияку роль у різних сферах – так дружина президента США Ідіт Уілсон практично керувала урядом, коли її чоловік захворів, а математик Кетрін Джонсон фактично сама забезпечила безпечне повернення місії Аполло-11 на Землю у кінці 1960-х. Кампанія отримала Срібного лева.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Україна вперше отримала нагороду на Cannes Lions за дизайн

Приходь як клоун, їж як король – Burger King, LOLA MullenLowe Madrid

Ще один володар Срібного лева. Кампанія мережі фастфудів Burger King іронізує над символом їхнього головного конкурента, McDonald’s – Рональда Макдональда. Напередодні Хелоуіну Burger King запропонував своїм клієнтам прийти до закладів у костюмі клоуна, за це їх пригощали бургером.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Емоції переможця: Павло Вржещ із Banda Agency коментує революційну перемогу на Cannes Lions 2018

Поверни свою білосніжну усмішку. І тільки її – Colgate-Palmolive, Y&R Paris

У героїв старих шкільних фото, які фігурували у кампанії пасти Colgate, чудові усмішки – бренд обіцяє повернути їх, а з кумедним вбранням, старомодною зачіскою і іншим несмаком вам доведеться впоратись самотужки. Срібний лев.

Тест на вагітність від IKEA - IKEA, Åkestam Holst

У рекламу в одному жіночому шведському журналі було інтегровано справжній класичний тест на вагітність.  Якщо результат тесту виявлявся позитивним, IKEA надавала знижку на дитяче ліжечко. Ця робота отримала Золотого лева.

Гарячий і гострий – KFC Hot & Spicy, Ogilvy & Mather Hong Kong

На знімки, де ми зазвичай бачимо полум’я – болід на старті, запуск ракети, вибух – замість полум’я додали кляр, у якому готується курятина у KFC. Це не очевидно з першого погляду, але лого KFC та слоган Hot&Spicy все вдало розтлумачують. Ще один Золотий лев.