Команда маркетингу «1+1» медіа посіла одразу два призових місця в фіналі PromaxBDA Global Excellence Awards 2017. У категорії «Marketing Creativity» в номінації «Seasonal or Special Event Program Campaign» срібло взяла промо-кампанія «Чорнобиль 30 років», присвячена 30-й річниці від дня Чорнобильської трагедії. Друге срібло взяло промо до фільму «Розщеплені на атоми» в категорії «Art Direction & Design», номінація «Special Events Spot». Призери були оголошені на церемонії нагородження 8 червня в Лос-Анджелесі.

Роботи змагалися з проектами ABS-CBN Corporation, NBC UNIVERSAL, CNN WORLDWIDE, FOX Networks, The Walt Disney Company та іншими. 

Срібло одночасно в двох номінаціях масштабної премії Promax Global Excellence Awards ще раз підтверджує професіоналізм нашої команди і конкурентоспроможність на світовому рівні, − зазначає Олена Мартинова, директор по стратегічному маркетингу «1+1 медіа».

Також спецпроект «25 незалежних років» увійшов у шорт-лист фіналістів у номінації CHANNEL: Holiday or Special Event Campaign. У рамках промо-кампанії до 25-річчя Незалежності України було презентовано ролик, який разом із ведучими телеканалу «1+1» пропонував глядачам подивитися на нашу країну − унікальну і прекрасну.

Емоційно-сильна промо-кампанія фільму «Розщеплені на атоми» включала в себе окремо знятий відеоролик і проведену міжнародну соціальну ініціативу під назвою «День, коли ми втратили все». У березні 2017 року кампанія вже отримала золото премії PromaxBDA Europe Awards.

Нагадаємо, PromaxBDA Global Excellence Awards є головною премією в галузі дизайну, телепромоушену і маркетингу, яка щорічно задає тенденції для світової медіа-індустрії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: PromaxBDA відзначив титри до проекту «Діти перемоги» у своєму дайджесті