Одразу три проєкти групи 1+1 media стали переможцями X-Ray Marketing Awards

Серед кейсів, які стали кращими у своїх категоріях, є три кампанії групи 1+1 media.
Сьогодні, 30 вересня, оргкомітет X-Ray Marketing Awards оголосив переможців у номінаціях конкурсу, який відзначає креативність, новаторство, ефективність маркетингових проєктів. Так, серед кейсів, які стали кращими у своїх категоріях, є три кампанії групи 1+1 media.
У номінації «OFFLINE-кампанія року» було відзначено телеканал 1+1, шоу «Твій день» і його ведучих за благодійну справу «Твоя мрія». Ініціатива була направлена на підтримку Національного інституту серцево-судинної хірургії імeні М. М. Амосова, а саме — укомплектування відділення «акушерська кардіологія», спеціальних післяпологових палат інтенсивної терапії для мам і новонароджених. З початком повномасштабного вторгнення придбаний УЗД апарат працював на центральному вокзалі у Києві, де кожен за необхідності міг перевірити серцево-судинну систему під час евакуації.
Своєю чергою у номінації «DIGITAL-кампанія року» першість здобув кейс #ЯЖЕБАТЬ телеканалу ТЕТ, що входить до складу групи 1+1 media. Мета спецпроєкту - боротьба зі стереотипізацією ролі тата в житті дитини.
Cпецпроєкт «Про кіно без меж» від платформи онлайн-телебачення Київстар ТБ, 1+1 media та ТСН.ua став одним з кращих у номінації «Інтеграція бренда в медіа». Ініціатива була присвячена 30-річчю Незалежності та мала на меті через персоналії продемонструвати, яким глибоким і багатогранним є вітчизняний кінематограф і довести, як багато в цій сфері залежить від любові та поваги глядачів.
«Пишаємось, що кейси 1+1 media не лише завойовують увагу серед професійної спільноти, але й роблять вагомий суспільний внесок - борються зі стереотипами, глибше знайомлять з українською культурою та допомагають тим, хто цього дійсно потребує», - коментують в медіагрупі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Логотип шоу «Маскарад» від 1+1 здобув золото міжнародної премії Promax Europe Awards 2022
Нагадаємо, що цьогоріч одразу шість проєктів групи 1+1 media були серед номінантів X-RAY Marketing Awards. Так, крім ініціативи «Твоя мрія», спецпроєктів #ЯЖЕБАТЬ та «Про кіно без меж», у шортлисті були також представлені:
-
Серіал «Моя улюблена Страшко» на телеканалі 1+1 у номінації «OFFLINE-кампанія року»;
-
Проєкт ЕКО ПЛЮСПЛЮС від телеканалу ПЛЮСПЛЮС у номінації «Проєкт у галузі соціального маркетингу»;
-
Шоу «Маскарад» на телеканалі 1+1 у номінації «Дизайн року».
X-RAY — авторитетний конкурс у сфері маркетингу для агенцій та корпоративного сектору. Оцінювання номінантів відбувається 360: онлайн експертною спільнотою MMR та членами журі за критеріями. Мета конкурсу — визначення найкращих маркетингових ініціатив минулого року, найвдаліших кейсів та ефективних колаборацій.