Проєкт «Спортивний фронт» групи 1+1 media став кращою кампанією за участі інфлюенсера за версією X-Ray

Проєкт Спортивний фронт групи 1+1 media став кращою кампанією за участі інфлюенсера за версією X-Ray

Проєкт визнаний професійною спільнотою та читачами видання MMR як найкращий у своїй номінації.

Поділитися:
Logo Telegram Logo Facebook Logo Viber

Сьогодні, 25 травня, відбулася церемонія нагородження Конкурсу маркетингових ініціатив X-RAY. Більше 95 українських проєктів змагалися за звання найефективніших. Так, ініціатива «Спортивний фронт», яку група 1+1 media почала реалізовувати від початку повномасштабної війни, визнана професійною спільнотою та читачами видання MMR як найкраща у своїй номінації. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Рівності між українськими, російськими та білоруськими спортсменами не може бути», – зірка професійного тенісу Сергій Стаховський в ефірі «Сніданку з 1+1»

Зокрема, масштабна соціальна ініціатива здобула першість у категорії «Кампанія за участі інфлюенсера». Загалом у номінації було представлено 6 кейсів від провідних українських компаній. 

«Ця нагорода було б неможливою без участі 10 легендарних українських спортсменів, яких знають в усьому світі. Завдяки їхній чіткій позиції та прагненню на весь світ гучно говорити про війну рф в Україні, нам вдалося охопити мільйонну аудиторію в соціальних мережах та на телебаченні. Дякуємо всім, хто доєднався до цього проєкту зі світу спорту, та окрема вдячність командам департаменту корпоративних комунікацій та управлінню маркетингу 1+1. Спільними зусиллями ми продовжимо боротися з агресором на всіх фронтах, на спортивному у тому числі», — коментують в 1+1 media. 

До слова, цьогоріч номінантами X-Ray стали ще два проєкти медіагрупи, а саме: серія мультижанрових міжнародних проєктів Big Brave Events та кампанія щодо популяризації української мови, реалізована спільно з МКІП, «Українська — мова вільних». 

Нагадаємо, що проєкт «Спортивний фронт» закликає блокувати російські та білоруські збірні та команди на міжнародній арені, а також бойкотувати спортсменів-росіян і білорусів, які висловилися «за війну» або не озвучили свою позицію. Ініціатива реалізовується за підтримки Міністерства закордонних справ України, а також видання Tribuna.com. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Разом ми можемо зробити ще більше, щоб повністю ізолювати росіян від спорту», — Лілія Подкопаєва стала амбасадоркою проєкту «Спортивний фронт»

Амбасадорами та, власне, інфлюенсерами проєкту стали: найкращий футболіст Європи 2004 року, головний тренер національної збірної України (2016-2021 рр) Андрій Шевченко, чемпіон світу з дзюдо Георгій Зантарая, бронзова призерка Олімпійських ігор Ганна Різатдінова, бронзовий призер Олімпійських ігор Станіслав Горуна, легендарний голкіпер Олександр Шовковський, олімпійський чемпіон і срібний призер Олімпійських ігор 2016 Олег Верняєв, олімпійська чемпіонка Ольга Харлан, олімпійський чемпіон Жан Беленюк, абсолютна олімпійська чемпіонка Олімпійських ігор 1996 року Лілія Подкопаєва, експерша ракетка України та боєць Національної гвардії України Сергій Стаховський. 

Новини по темі

Продовжуючи відвідування сайту, ви погоджуєтесь на використання файлів cookie і Політикою конфіденційності

Приймаю