Капітально відновлювальні ремонти вагонів та верифікація через Дію: в Укрзалізниці розповіли, які оновлення чекають на пасажирів
В Укрзалізниці розповіли, які приємні оновлення чекають на пасажирів у найближчий час
Встигнути купити квиток на поїзд Укрзалізниці інколи здається нереальним, адже через великий попит їх розкуповують за лічені години. Чимало пасажирів продовжують нарікати, що дуже важко отримати квиток на потрібний маршрут та вимагають розв'язання цієї проблеми. Про те чому такий дефіцит та, які дві основні групи мають переваги під час купівлі квитків розповів керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський у ТСН, який виходить о 19:30 на YouTube та в марафоні новин.
За словами Олександра Перцовського, основною проблемою для Укрзалізниці станом на зараз є брак пасажирських вагонів попри великий попит купівлі квитків:
«Живий приклад маршрут – це Київ-Варшава, дві столиці. Сьогодні прямий поїзд, який прямує, він обмежений тим, що є вагони габариту, які можуть проїхати до Варшави. Максимум місць на поїзді це там 160-170, залежно від композиції вагонів, але ми отримуємо запити, коли тільки відкриваються продажі на 20 днів вперед, і їх іноді понад 3 000. Тобто це в рази й в рази більше, ніж попит».
Через такий великий попит, Укрзалізниця виокремила дві групи людей, які можуть отримати квиток першочергово:
- діти
- військові
«Ми справді вважаємо, що принципово, щоб дітки десь їхали, відпочили. Тому для них є онлайн-форма абсолютно прозоро. Люди реєструються не раніше, як вони ходили в касу, десь там з жіночками в касах домовлялися. Зараз все онлайн реєструється, всі замовлення вони в хронологічному порядку задовольняються. І друге – це, звичайно, наші захисники – це є військові. Є такий сервіс, щоб військовим завжди були місця, — зазначає керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці».
Йдеться про один з сервісів на сайті Укрзалізниці, який забезпечує вільні місця для військових та відразу робить їхні квитки пріоритетними.
Укрзалізниця продовжує оновлюватись
З нововведень Укрзалізниці тепер — верифікація клієнта через Дія.Підпис під час покупки квитка. За словами керівника пасажирського напряму, це буде сприяти боротьбі з перепродажем квитків, адже деякі люди на онлайн-сервісах купують їх сотнями й таким чином погіршують дефіцит.
«Ми зробили так, щоб лишити на кожен основний напрямок поїзди, які можна і без верифікації, тому що є іноземці, є люди, яким Дія не потрібна. Тому ми додали до верифікації основні поїзди на Хелм, скажемо, там це 23-й, 19-й поїзд, який нічний, але лишили 119-й поїзд, інтерсіті, які їдуть на Перемишль, тому що є іноземці у яких немає Дії. І лишили також напрямки з Одеси, з Дніпра, з Харкова. Тобто немає безальтернативного напрямку там, де не можна взагалі без верифікації купити квиток», — розповідає Олександр Перцовський.
Також керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці наголошує, що сервіс продовжує покращувати рівень свого обслуговування шляхом постійних оновлень:
«Знову такий маленький спойлер — буде кілька покращень, які ви побачите. І плацкартні вагони у тому числі, але вони будуть такими, що, я впевнений, людям сподобається на 100%. До речі, ми не лише сподіваємося на державні ресурси, ми тим часом уже коштом Укрзалізниці робимо капітально відновлювальні ремонти вагонів».
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Оновлення купівлі квитків в додатку та бойовий чай: в Укрзалізниці розповіли, що нового чекає на пасажирів