Укрзалізниця все ще не відновила онлайн-сервіси: як купити квиток на поїзд і коли запрацює додаток
Укрзалізниця продовжує відновлення онлайн-системи, яка зазнала масштабної тергетованої кібератаки.
Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють із кібердепартаментом СБУ. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу і продовжується досі, повідомляється в Сніданку з 1+1.
«Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками», - наголосили в компанії.
В Укрзалізниці підкреслили, що атака була дуже системною, нетривіальною та багаторівневою, тож перед повним відновленням із бекапів фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.
Наразі онлайн-продажі квитків залишаються недоступними і протягом цього дня компанія працюватиме в офлайн-режимі.
Збій у роботі систем Укрзалізниці: як купити квиток на поїзд
Як зазначила кореспондентка Сніданку з 1+1, квитки на поїзд наразі можна купити через каси. Вона побувала на київському вокзалі та повідомила, що в касах не спостерігається підвищеного скупчення людей, а черги за квитками незначні.
Каси посилено персоналом, розширено графіки роботи. На 24 і 25 березня активовано продаж міжнародних квитків у касах, які зазвичай можна купити тільки онлайн.
При цьому в Укрзалізниці наполегливо просять пасажирів, які планують подорож пізніше ранкових рейсів 25 березня, «не штурмувати каси сьогодні». Вони працюватимуть із виключним пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправленням сьогодні-завтра.

Якщо пасажир не може завантажити квиток, придбаний онлайн, у компанії рекомендують перевірити електронну пошту, куди має дублюватися PDF-квиток. Якщо і це не вдається, пасажиру потрібно прийти прямо на посадку в поїзд, але бажано принаймні за 20 хвилин до відправлення.
Компанія пообіцяла оперативно проінформувати пасажирів про відновлення онлайн-сервісів, щойно продаж квитків у застосунку та на сайті буде доступний.
Крім того, якщо пасажир не встигає придбати квиток через касу, можна прямувати безпосередньо до потяга. Поїзні бригади проінформовані, як оформляти проїзд на місці, якщо в поїзді є вільні місця.
Всім, хто хоче повернути квиток відправленням 24 березня, достатньо за годину до відправлення рейсу надіслати на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото квитка та контактний номер телефону. Заявка про повернення буде опрацьована протягом трьох діб з моменту відновлення роботи систем.
Про будь-які інші нестандартні випадки УЗ просить повідомляти на електронну пошту services.uz.gov.ua@gmail.com.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Безнадійна погоня за квитками на потяги Укрзалізниці: хто їх розкуповує та з чим це пов'язано