Важливо знати: як зателефонувати в поліцію, якщо немає зв'язку

Як зателефонувати в поліцію, якщо немає зв'язку
Freepik

Збій у мережі "Київстар": куди телефонувати, коли потрібна допомога.

Поділитися:

Через масштабний збій у системі роботи оператора "Київстар" близько 24 млн абонентів лишились без звʼязку та мобільного інтернету. Поліція Києва у Facebook повідомила номери телефонів, за якими можна звертатися по допомогу через месенджери WhatsApp, Viber та Telegram при підключенні до Wi-Fi.

Як звертатися до поліції, якщо немає зв'язку та підключення до мобільного інтернету

Зазначається, що ці контакти працюватимуть цілодобово.

  • Чергова частина Головного управління Національної поліції у м. Києві – (063) 445-86-64
  • Чергова частина Голосіївського управління поліції – (063) 445-79-73 
  • Чергова частина Дарницького управління поліції – (073) 572-70-02 
  • Чергова частина Деснянського управління поліції – (063) 445-80-14 
  • Чергова частина Дніпровського управління поліції – (063) 445-80-67 
  • Чергова частина Оболонського управління поліції – (063) 445-81-60 
  • Чергова частина Подільського управління поліції – (063) 431-73-74; (063) 445-82-81
  • Чергова частина Печерського управління поліції – (063) 445-82-94 
  • Чергова частина Святошинського управління поліції – (063) 445-83-57  
  • Чергова частина Солом’янського управління поліції – (063) 445-83-62 
  • Чергова частина Шевченківського управління поліції – (063) 445-84-85 
  • Чергова частина відділу поліції на станціях залізничного транспорту – (063) 445-85-08 
  • Чергова частина управління поліції в метрополітені – (063) 445-85-15 
  • Чергова частина відділу поліції в річковому порту Київ – (063) 445-85-23 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Збій у роботі "Київстар": абонентам заблокували доступ до нацроумінгу та озвучено ймовірні терміни відновлення зв'язку

Збій у мережі "Київстар": скільки триватиме відновлення

У понеділок, 12 грудня, стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар" через російську хакерську атаку. Внаслідок цього українці залишилися без зв'язку, мобільного інтернету, не працювали деякі банківські системи, національний роумінг та навіть оповіщення про повітряну тривогу в деяких містах. Водночас оператор наголосив, що особисті дані абонентів були збережені, витоку інформації не сталося.

Про терміни відновлення в Київстар говорять обережно. Відновлення сервісів проходитиме поступово. За попередніми розрахунками, 13 грудня планується відновити фіксований інтернет для домогосподарств, а також розпочати запуск мобільного зв’язку та інтернету. Також у компанії пообіцяли після розв'язання проблеми виплатити компенсації усім абонентам й корпоративним клієнтам, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії.

Тим часом російські хакери визнали атаку на "Київстар". Дізнайтеся деталі у сюжеті ТСН, що виходить щодня о 19:30 в марафоні новин та на YouTube:

Новини по темі