Важливо знати: як зателефонувати в поліцію, якщо немає зв'язку

Збій у мережі "Київстар": куди телефонувати, коли потрібна допомога.
Через масштабний збій у системі роботи оператора "Київстар" близько 24 млн абонентів лишились без звʼязку та мобільного інтернету. Поліція Києва у Facebook повідомила номери телефонів, за якими можна звертатися по допомогу через месенджери WhatsApp, Viber та Telegram при підключенні до Wi-Fi.
Як звертатися до поліції, якщо немає зв'язку та підключення до мобільного інтернету
Зазначається, що ці контакти працюватимуть цілодобово.
- Чергова частина Головного управління Національної поліції у м. Києві – (063) 445-86-64
- Чергова частина Голосіївського управління поліції – (063) 445-79-73
- Чергова частина Дарницького управління поліції – (073) 572-70-02
- Чергова частина Деснянського управління поліції – (063) 445-80-14
- Чергова частина Дніпровського управління поліції – (063) 445-80-67
- Чергова частина Оболонського управління поліції – (063) 445-81-60
- Чергова частина Подільського управління поліції – (063) 431-73-74; (063) 445-82-81
- Чергова частина Печерського управління поліції – (063) 445-82-94
- Чергова частина Святошинського управління поліції – (063) 445-83-57
- Чергова частина Солом’янського управління поліції – (063) 445-83-62
- Чергова частина Шевченківського управління поліції – (063) 445-84-85
- Чергова частина відділу поліції на станціях залізничного транспорту – (063) 445-85-08
- Чергова частина управління поліції в метрополітені – (063) 445-85-15
- Чергова частина відділу поліції в річковому порту Київ – (063) 445-85-23
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Збій у роботі "Київстар": абонентам заблокували доступ до нацроумінгу та озвучено ймовірні терміни відновлення зв'язку
Збій у мережі "Київстар": скільки триватиме відновлення
У понеділок, 12 грудня, стався масштабний збій у роботі оператора мобільного зв'язку "Київстар" через російську хакерську атаку. Внаслідок цього українці залишилися без зв'язку, мобільного інтернету, не працювали деякі банківські системи, національний роумінг та навіть оповіщення про повітряну тривогу в деяких містах. Водночас оператор наголосив, що особисті дані абонентів були збережені, витоку інформації не сталося.
Про терміни відновлення в Київстар говорять обережно. Відновлення сервісів проходитиме поступово. За попередніми розрахунками, 13 грудня планується відновити фіксований інтернет для домогосподарств, а також розпочати запуск мобільного зв’язку та інтернету. Також у компанії пообіцяли після розв'язання проблеми виплатити компенсації усім абонентам й корпоративним клієнтам, які внаслідок хакерської атаки не могли скористатись сервісами компанії.
Тим часом російські хакери визнали атаку на "Київстар". Дізнайтеся деталі у сюжеті ТСН, що виходить щодня о 19:30 в марафоні новин та на YouTube: