Каннський лев «показав», хто зможе вижити в будь-якій ДТП

На Каннському фестивалі нагороду Гран-прі отримали творці ролика про диво-людину
youtube.com

Підбірка соціальних роликів із фестивалю «Cannes Lions» , яка вразить вас актуальністю.

Поділитися:

Соціальні ролики мають насправді потужний вплив на глядача. Такої думки притримуються й організатори міжнародного фестивалю реклами. Котрий рік поспіль вони нагороджують талановитих авторів за небайдужість до навколишнього світу та креативні ідеї щодо його покращення. 

ДИВО-ЛЮДИНА, що виживе у будь-якій автокатастрофі.

Така соціальна реклама виборола цьогоріч перше Гран-прі Канн. Компанія-автор «Clemenger BBDO Melbourne» отримала винагороду в категорії «Здоров’я та гарне самопочуття», розробивши проекцію людини, стійкої до ДТП будь-якої складності. Також цю роботу відзначили однією золотою, трьома срібними та однією бронзовою медалями.

Проект було здійснено для австралійскої организації з дорожньо-транспортної безпеки «The Transport Accident Commission».

Нижче – міні-ретроспектива ще 4 робіт-переможців, що також нагадають вам про важливе.

В РОЗУМНИХ МІСТАХ житиметься краще!

Ролик із таким гаслом у 2013 році отримав Гран-прі фестивалю. Автори – агенство «Ogilvy Амстердам».  Їх інноваційна ідея створення затишних міст була виражена 3-ма модерновими білбордами:

 – з білбордом-лавочкою,

- білбордом-укриттям від дощу,

- білбордом-скатом над сходинками.

Проект розробили для компанії «Dela».

Дані спорудження стали своєрідною метафорою того, як IBM намагається покращити життя містян за допомогою сучасних технологій.

Я БУДУ ТІЄЮ, КИМ Я ХОЧУ БУТИ!

Ролик за участі моделі Жизель Бюндхен здобув перемогу в 2014 році у категорії «Cyber».

Він розкриває здатність людини протистояти негативному впливу громадської думки. Головне – вірити в себе та працювати над собою, «бити» шум внутрішніх протиріч, і все вдасться!

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 5 рекламних роликів про дітей, що зачіпають за серце

ОБІЙМИ ЖИТТЯ!

Ролик із таким закликом у повільному режимі продемонстрував, як тато на уявному автомобілі потрапляє в ДТП. За сюжетом – донька та дружина, рятують йому життя, фіксуючи потерпілого в машині власними руками. Обійми тут символізують пристебнуті ремені безпеки.

Потужний меседж та зворушливий візуальний ряд викликали значний емоційний відгук у глядачів. Цей ролик у 2010 році здобув бронзу у Каннах та став рекламою року на YouTube (його подивились понад 12 млн людей).

5. ДІТИ НЕ МАЮТЬ ЗАЛИШАТИСЬ САМОТНІМИ!

Серія роликів про дітей сирійських біженців «Unfairy Tales», створена для Юнісеф, отримала головний приз у номінації «Гран-прі заради добра». Три зворушливі ролики починаються, ніби казки. Невдовзі – переростають у драми, що описують момент, коли дитина залишається без батьків наодинці зі «стихіями» світу.

Бережіть себе та не будьте байдужими до ближніх!