Кумедні, креативні та сміливі – такими постають діти у найяскравіших роликах фестивалю Cannes LionsКоролі у світі реклами: Тисячі медійників їдуть на фестиваль Cannes Lions 2017, що проходить нині у Каннах.

Приводом для цієї добірки стало чудове відео Brilliant Kids Motorshow, з яким корейська агенція INNOCEAN позмагається на Міжнародному фестивалі «Каннські леви 2017».

1. Ось, власне, і ролик від INNOCEAN, відзнятий для компанії Hyundai. А що, як над автівками майбутнього працюватимуть обдаровані діти? Тільки погляньте, які диво-авто створює дитяча фантазія.

2. Весела реклама від компанії Four Seasons Condoms, що випускає презервативи. Завдяки спеціальному додатку батьки можуть цікаво зайняти своїх дітей. А тим часом зі спокійною душею насолоджуватися коханням.

3. Ролик отримав Гран-прі «Каннських левів 2014». Так компанія NIVEA презентувала спеціальні браслети та мобільний додаток, що допомагають батькам тримати своїх дітей у полі зору.

4. Цим проникливим роликом під назвою Bald Cartoons бразильська компанія GRAACC нагадує, що онкохворі діти заслуговують на щасливе життя так само, як і інші. Навіть герої популярних мультфільмів поголилися налисо, аби підтримати хворих на рак дітлахів.

5. А що ви вкладаєте у фразу «як дівчинка»? Чи збігаються ваші думки з уявленнями інших людей, можна побачити у направду цікавому відео #LikeAGirl.