Телеканал ПЛЮСПЛЮС упевнено завойовує статус найбільшого українського лецензіара у сегменті товарів для дітей. Спільно з партнером «Паритет Тойз», телеканал запустив масштабний позаефірний проект – дерев’яний конструктор з магнітними кріпленнями за сюжетами третього сезону «Казки з татом» «Про ПЛЮСОТРАСУ СВІТУ ПЛЮСПЛЮС». Конструктор вже доступний на українському ринку, крім того планується міжнародний запуск.

Головними героями конструктору у формі залізної дороги стали Кружко, Трикутя, Квадрик і Шаман-Кругоман зі світу ПЛЮСПЛЮС, навколо пригод яких і побудований сюжет конструктора.

Виробник - українська компанія «Паритет Тойс». Конструктор виготовлений із безпечних натуральних матеріалів: буку та водяних фарб. Для нанесення принтів використовується технологія термодруку. Виробник має суттєвий досвід у виготовленні дерев'яних іграшок, але проект конструктору унікальний, тому велику частину виробництва компанія налагоджувала і допрацьовувала саме під нього.

Макети для конструктора створив арт-директор телеканалу ПЛЮСПЛЮС Едуард Катихін. Крім того, сюжет конструктора вивірений сімейним психологом Світланою Ройз.

Більше року працювали над цим проектом і, нарешті, ми можемо порадувати наших глядачів наборами конструкторів, за допомогою яких кожна дитина зможе створювати свій власний світ ПЛЮСПЛЮС у себе вдома. Це був кропіткий і складний процес, ми перебрали й відкинули безліч варіантів втілення цього задуму, але результат того вартий і дійсно захоплює, - зазначила генеральний продюсер телеканалу ПЛЮСПЛЮС Іванна Найда.

Конструктор буде доступний у різних наборах, котрі разом складаються у велику «залізну» дорогу зі станціями, потягом, вокзалом. Дитина може грати у конструктор за сюжетами мультфільмів – де у героїв з’явились чарівні плюсомобілі, або вигадувати власні. Усі деталі конструктору мають зручні магніти, тому кожен з них можна об’єднувати між собою.  Тільки на зимовий сезон запланований випуск майже 9 тис. наборів.

«Цей проект – наша велика мрія, але з тим результат стратегічного маркетингового плану, за яким бренд телеканалу має вийти за межі телеекрану. Варто відзначити, що нам дуже пощастило з партнерами, які проявили себе справжніми професіоналами своєї справи і ми разом вболіваємо за цей проект», - додала маркетинг-директор телеканалу Ірина Мельничук.

Нагадаємо, раніше ПЛЮСПЛЮС створив серію брендованих зошитів, 3D книжку, розмальовки та подушки.

Інформація про точки продажу конструктора доступна на сайті каналу.