Такі висновки були зроблені згідно з загальнонаціональним дослідженням, проведеним на замовлення ГО «Детектор медіа» Фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва спільно з соціологічною службою Центру Разумкова. Респонденти дослідження відповідали на питання, пов’язані з джерелами інформації, довірою до тих чи інших телеканалів, регулюванням роботи блогерів і т.д.
Найпоширенішим джерелом інформації для українців про події в Україні та світі залишаються традиційні засоби масової інформації, а саме загальнонаціональні телеканали. Частка глядачів українського телебачення серед опитаних — 67%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Телеканали групи 1+1 media втримують лідерство за результатами січня: огляд BIG DATA UA
Найчастіше українці дивляться телеканали, програма яких поєднує випуски новин з розважальним контентом. Найпопулярнішим став телеканал «1+1», який дивляться 43% опитаних. «1+1» випереджає найближчого конкурента на 9%.
«1+1» також очолив список телеканалів-лідерів за довірою телеглядачів. Так, телеканалу довіряє 21% опитаних.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Група 1+1 media підсумувала 2021 рік у розрізі теледивлення
При обранні медіа як джерела інформації більшість опитаних повідомили, що звертають увагу на цікавість матеріалів (57%), незаангажованість подачі інформації (38%), оперативність висвітлення подій (38%), зручність подання інформації (33%) та близькість поглядів (29%).
Опитування проведене у період з 17 по 22 грудня 2021 року. Більше інформації за посиланням.
Нагадаємо, телеканал «1+1» став лідером загального перегляду у січні 2022 року. Середня частка перегляду «плюсів» у січні склала 12,28%, а кількість згенерованих контактів — 1,16 млн. Детальний огляд та ще більше даних на bigdataua.com.