Чому продукти однакових торгових марок так відрізняються в ціні у різних супермаркетах та на які хитрощі йдуть магазини, щоб ціна здавалася меншою? Кореспондент Антон Ночвін для "Сніданку з 1+1" провів власний експеримент та знайшов відповіді на ці питання, а також поспілкувався з експертами — маркетологом та економістом.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ціни на солодощі в Україні зростають: що стало причиною
Кореспондент програми придбав борошно одного виробника, яке зовні абсолютно нічим не відрізняється. Але якщо придивитись до деталей, стає зрозуміло, чому в одному з магазинів борошно дешевше: у них різна вага! Різниця у 200 грамів. Отже, щоб зменшити вартість свого товару, дешевші супермаркети просять виробників зменшувати пакування. Крім того, різні супермаркети належать до різних категорій:
А — для більш заможного покупця
В — для середнього покупця
С — для покупця з обмеженою купівельною здатністю
Маркетолог Сергій Черпаков розповів, що сама цінова політика й сегментує людей:
Тобто, наприклад, ті самі пенсіонери вже не зможуть прийти в магазин, де товари продаються з певною націнкою. Кожен магазин має різний рівень сервісу, а отже, за це має хтось платити. Як правило, платять саме клієнти.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні штрафуватимуть за відмову прийняти оплату карткою: які штрафи передбачено та які є виключення
Так само відрізнятиметься ціна в магазині залежно від того, це локальний супермаркет біля дому чи загальнонаціональна мережа. Економіст Андрій Новак пояснив:
Чим більше мережа, тим більші оптові закупівлі може собі дозволити. Закон ринку такий, що чим більшу партію товару ви купуєте, тим виробник вам дає більшу знижку. Тому у більших магазинів є можливість купувати дешевший товар.
Тож коли ви обираєте піти в менший магазин, але ближче до вас територіально, будьте готові, що можете заплатити більшу ціну за товар. Обирайте той магазин, який більше підходить вашому гаманцю й уважно стежте за вагою товару!
Скільки касових апаратів уже зареєстрували підприємці? Дивіться сюжет:
Loading...