Гравець київського «Динамо» Денис Бойко доєднався до проєкту «Спортивний фронт»
Денис став 11 амбасадором масштабної комунікаційної кампанії, яку група 1+1 media реалізовує від початку повномасштабної війни.
Сьогодні, 30 травня, у мережі стало доступне нове відео, розроблене командою 1+1 media в межах проєкту «Спортивний фронт». Героєм тематичного ролика, що закликає блокувати російських та білоруських спортсменів на міжнародній арені, став гравець ФК «Динамо» Київ — Денис Бойко.
У відео Денис з’явився на легендарному стадіоні імені Валерія Лобановського — домашній арені «Динамо», яка свого часу не лише приймала великі спортивні події, але й була знаковим місцем під час Революції гідності.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Разом ми можемо зробити ще більше, щоб повністю ізолювати росіян від спорту», — Лілія Подкопаєва стала амбасадоркою проєкту «Спортивний фронт»
Футболіст закликав і надалі тиснути на спортивну спільноту, аби більше не бачити у великому спорті представників країн-терористів. До того ж пригадав Євро-2012 та розповів про кардинальні зміни в житті українців, зокрема спортсменів, спричинені вторгненням рф.
«2012 рік. Україна приймає футбольний Євро. І зустрічає уболівальників з усього світу на найбільших спортивних аренах країни. 2023 рік. Уже рік триває повномасштабна війна. Україна бореться на передовій, на міжнародній арені та на спортивному фронті. Українські футбольні клуби проводять благодійні турніри по всьому світу і збирають кошти на розв’язання гуманітарних проблем. Футболісти виходять на поле, тримаючи за руки дітей-сиріт, які втратили батьків у найгарячіших точках. А з трибун їх підтримують українські переселенці, яким довелося покинути дім через російську агресію. У той самий час російські та білоруські спортсмени продовжують здобувати нагороди, пропагуючи вбивства мирних українців», — зазначив Денис Бойко, гравець ФК «Динамо» Київ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Замість Вімблдону – найгарячіша точка, незламний Бахмут», – експерша ракетка України Сергій Стаховський у проєкті «Спортивний фронт»
Відеоролик доступний до перегляду та поширення у соціальних мережах групи 1+1 media, YouTube-каналах 1+1 та ТСН. Також соціальна кампанія транслюється в межах телемарафону «Єдині новини».
Серед майданчиків 1+1 media, які залучені до проєкту — «Сніданок з 1+1», «Профутбол Digital», FootballHub, «Про спорт», ТСН.ua, УНІАН, Главред, офіційний сайт телеканалу 1+1 та багато інших ресурсів. Ініціатива реалізується медіагрупою за підтримки Міністерства закордонних справ України, а також видання Tribuna.com.
Нагадаємо, що нещодавно стало відомо, що проєкт «Спортивний фронт» отримав нагороду у Конкурсі маркетингових ініціатив X-RAY. Масштабна соціальна ініціатива здобула першість у категорії «Кампанія за участі інфлюенсера». Загалом у номінації було представлено 6 кейсів від провідних українських компаній.