«Спортивний фронт» — це частина нашої боротьби», — Олександр Шовковський спеціально для «Профутбол Digital»

Легендарний голкіпер Олександр Шовковський нагадав про важливість блокування російських і білоруських спортсменів на міжнародній арені

Легендарний голкіпер Олександр Шовковський нагадав про важливість блокування російських і білоруських спортсменів на міжнародній арені.

Поділитися:

28 червня футбольний клуб «Динамо» Київ провів відкрите тренування для представників ЗМІ. Журналістам спортивних проєктів 1+1 media «Профутбол Digital» та FootballHub вдалося особисто поспілкуватися з футболістами перед міжсезонним збором в Австрії, отримавши кілька ексклюзивних коментарів для суспільно важливої ініціативи групи 1+1 media — «Спортивний фронт». 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Ми мусимо прикласти максимум зусиль, аби російських і білоруських атлетів не допустили», — Ярослава Магучіх, українська легкоатлетка

Зокрема, помічник головного тренера, легендарний голкіпер Олександр Шовковський, який минулого року став амбасадором цієї масштабної комунікаційної кампанії, вкотре нагадав про важливість блокування російських і білоруських спортсменів на міжнародній арені. 

«Спортивний фронт — це частина нашої боротьби. Ми маємо зробити все від нас залежне для того, аби ті спортсмени, які сидять і замовчують, нічого не кажуть про те, що відбувається в нашій країні, були недопущені до змагань. На сьогодні це стосується росії та білорусі. Так має бути до повного закінчення війни й до того часу, поки не будуть зняті санкції й поки не будуть вирішені питання відновлення нашої держави після всіх тих знущань і руйнувань, які відбулися…», — прокоментував Олександр Шовковський. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Вірю, що зовсім скоро ми теж будемо вільно себе почувати в нашій країні», — Марта Фєдіна, українська синхроністка

Нагадаємо, що група 1+1 media розпочала реалізацію проєкту «Спортивний фронт» від початку повномасштабної війни. До кампанії вже доєдналися 11 українських спортсменів, яких знають в усьому світі. До того ж «Спортивний фронт» отримав нагороду у Конкурсі маркетингових ініціатив X-RAY. Масштабна соціальна ініціатива здобула першість у категорії «Кампанія за участі інфлюенсера». Загалом у номінації було представлено 6 кейсів від провідних українських компаній. 

Новини по темі